|
کدخبر: 277449

آسانسورهای غیرفعال متروی تهران در آستانه بهره برداری

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: درحال حاضر ۹۷ دستگاه آسانسور در خطوط ۳، ۴، ۶ و ۷ قابلیت بهره برداری ندارند و منتظر دریافت تأییدیه مجوز بهره برداری سازمان استاندارد تهران هستند.

مسعود درستی گفت: به زودی حدود ۵۰ درصد از ۹۷ دستگاه آسانسور متروی تهران به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه با بیان اینکه ۵۰ درصد باقی مانده دودسته اند، افزود: تعدادی از این آسانسورها با اجرای تمهیدات ساده‌ای امکان بهره برداری تا پایان سال را خواهند داشت، اما رفع مشکلات حدود ۱۵ تا ۲۰ دستگاه آسانسور سخت‌تر است.

مسعود درستی درباره زمان بهره برداری از ۱۵ تا ۲۰ دستگاه آسانسور باقی مانده، گفت: تلاش می‌شود تا اوایل سال ۱۴۰۲ این بخش هم وارد مدار بهره برداری شود.

دریافت مجوزهای تأییدیه قطار ملی تا ۲ ماه آینده

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه درباره وضع فعلی قطار ملی و روند دریافت تأییدیه‌های آن هم گفت: برای دریافت تأییدیه‌ها، مشاور لهستانی انتخاب شده بود که مراحل ساخت قطار ملی را رصد می‌کند و همزمان تأییدیه مراحل ساخت و طراحی آن را صادر می‌کند.

مسعود درستی با اعلام اینکه بیش از ۷۵ درصد ارزیابی و تأییدیه مراحل ساخت انجام شده است، افزود: تصور ما این بود که تا الان باید کار تأییدیه به اتمام می‌رسید اما گاهی اوقات اتفاقات غیرمنتظره‌ای پیش می‌آید که رفت و برگشت تعدادی از تأییدیه‌ها زمان بر می‌شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: تمام تلاشمان این است که یک تا دو ماه آینده تأییدیه قطار ملی دریافت شود تا قرارداد تولید آن اجرایی شود.

 

منبع: بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها