|
کدخبر: 273488

املاک پرند

مشاور املاک فاز۶ شهر پرند، سعی دارد با معرفی بهترین آپارتمان های در حال فروش و یا اجاره، کمک کند کسانی که به دنبال یک محیط آرام، با هوای پاک می باشند، با قیمت مناسب، به خواسته خود برسند. این املاک با کمک کادر مجرب خود، در خرید و فروش املاک زیادی در پرند، موفق عمل نموده است.

معرفی مشاور املاک فاز۶ شهر پرند

دلایل موفقیت مشاور املاک فاز۶ شهر پرند

مشاور املاک فاز۶ شهر پرند این فاز را در بین فازهای دیگر این شهر جدید، برای فعالیت تخصصی خود انتخاب نموده است. زیرا پروژه های بسیار معروف و پرفروشی در این فاز اجرا شده اند. پروژه هایی که بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. به همین دلیل این فاز به یک موقعیت عالی برای سرمایه گذاری تبدیل شده است.

شاید بتوان گفت در شرایط کنونی که همه به دنبال حفظ ارزش سرمایه ی خود می باشند، املاک در مقابل سایر آیکن ها، یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای سرمایه گذاری است. باید قبول کرد؛ خودرو، سرمایه محسوب نمی شود؛ زیرا دچار استهلاک شده و با بالا رفتن مدل، ارزش آن کم می شود. طلا هم مانند املاک، درآمد زایی ندارد. اما املاک یک سرمایه گذاری مطمئن می باشد. فرد حتما مجبور نیست در خانه ساکن شود، می تواند آن را اجاره داده و کسب درآمد نماید، در عین اینکه ارزش سرمایه حفظ می شود.

 به همین دلیل مشاور املاک فاز۶ شهر پرند به همه توصیه می کند با توجه به اینکه پرند یک شهر جدید می باشد و هنوز املاک آن مانند شهر تهران، نجومی نشده اند، در این شهر و به خصوص در فاز ۶ سرمایه گذاری کنند. در این بنگاه معاملات ملکی، موارد متعددی برای خرید وجود دارد، البته برای اجاره نیز موارد بسیار خوبی معرفی می گردند. زیرا تعداد زیادی از افراد می خواهند از موقعیت پرند استفاده نموده و در آن ساکن شود.

مراجعان مشاور املاک فاز۶ شهر پرند پیر امید

·  مراجعین مشاور املاک فاز۶ شهر پرند به چند دسته تقسیم می شوند؛ دسته اول سرمایه گذارانی می باشند که از طریق خرید ملک، در پی حفظ سرمایه خود می باشند. آنان معمولا چند ده میلیارد ندارند که در تهران خانه خریده و اجاره دهند؛ بنابراین به دنبال یک مکان مناسب مانند شهر جدید پرند، هستند.

لذا وقتی به بنگاه فاز۶ پرند مراجعه می نمایند، در این بنگاه، املاک پروژه کوزو یا شهرک آسمان، پروژه غدیر، هسا و پروژه کیسون معرفی می گردد. پروژه شهرک آسمان واقع در شمال پرند، ساخت ترکیه است. پروژه غدیر یک پروژه ۸۸ هکتاری آینده دار است که میتواند برای سرمایه گذاران در حوزه املاک، یک سرمایه گذاری عالی باشد. پروژه هسا یکی از پرفروش ترین پروژه های مسکن مهر است؛ آپارتمانهای سه طبقه و شش طبقه آن از یک نقشه بسیار خوب برخوردار هستند. قیمت این آپارتمان ها مناسب هستند تا در کنار سرمایه گذاران، زوج های جوان و مهاجران نیز بتوانند از این آپارتمان ها خرید کنند.

 به همین دلیل می بینیم خانواده هایی که از تهران به پرند مهاجرت میکنند، زوج های جوان و مهاجران شهرهای دیگر، از مشاور املاک فاز۶ شهر پرند تعداد زیادی از آپارتمان های این پروژه را خریداری نموده اند. از پروژه های دیگر مسکن مهر که جزو برترین پروژه های مسکن مهر می باشد و از استقبال خوبی برخوردار شده است؛ پروژه کیسون است. این پروژه در کنار هسا، حتی برای اجاره کردن نیز مورد استقبال است. زیرا با توجه به آپارتمان های خوش ساخت و موقعیت فاز ۶ قیمت خوبی دارند، لذا در کنار سرمایه گذاران، به بقیه افراد مهاجر به پرند نیز، این موارد معرفی می شوند.

·  دسته دوم افرادی که به املاک پرند فاز۶ پرندمراجعه می نمایند، کسانی هستند که آپارتمان در فاز ۶ پیش خرید کرده اند و حالا می خواهند اجاره بدهند. املاک پیرامید خانه هایی که شما می خرید را هم برایتان به قیمت مناسب می فروشد و هم اجاره می دهد؛ زیرا مراجعان بسیاری دارد.خرید و فروش آپارتمان فاز۶ شهر پرند

مشاور املاک فاز۶ شهر پرند

مزایای شهر جدید پرند برای سکونت

دسته سوم از مراجعان املاک پرند فاز۶ پرند، کسانی هستند که می خواهند در این شهر ساکن شوند. باید قبول کرد پرند برای سکونت یک گزینه عالی محسوب می شود. زیرا؛

·  پایتخت مسکن مهر است.

·  از یک سو نسبت به جاهای دیگر، قیمت خیلی خوبی برای خرید و اجاره دارد و از سوی دیگر در جنوب غربی تهران است و نزدیک آزاد راه های تهران- ساوه و همچنین تهران – قم می باشد.

·  پرند به فرودگاه بین المللی امام خمینی نیز نزدیک می باشد. 

·  با توجه به موقعیت آن، کسانی که به شهرهای تهران، شهریار و کرج برای کار رفت و آمد دارند، به راحتی از پرند تردد می کنند.

·  از پرند به تهران مترو احداث شده است.

·  خط راه آهن نیز برای شهرستانی ها مهیا است.

·  برای کسانی که ترافیک و آلودگی هوا برای ایشان مضر است، آب و هوای تمیز دارد.

·   بافت شهری پرند مدرن است.

·   شهرک صنعتی ۳۵۰ هکتاری دارد، لذا به علت گرانی زمین و اجاره کارگاه در تهران، به زودی این شهر پر از کارگاه و کارخانجات متعهد می گردد. بنابراین نسلی که امروز در حال تحصیل هستند، می توانند در این شهر ساکن شده و کار کنند.

به همین دلیل مشاور املاک فاز۶ شهر پرند به پدر و مادرهایی که فرزندان نوجوان و دانشجو دارند، توصیه می کند در فاز ۶ پرند آپارتمانی پیش خرید کنند تا در آینده در اختیار فرزندان خود قرار دهند. این یک سرمایه گذاری مطمئن برای زندگی و کار فرزندان است. باید قبول کرد تا چند سال آینده، قیمت ملک در فاز ۶ پرند آنقدر افزایش می یابد که باز هم نوجوانانی که تبدیل به جوانان شده اند و می خواهند تشکیل خانواده دهند، در تهیه مسکن دچار مشکل می گردند. بنابراین اکنون شرایط مناسبی برای ساختن آینده فرزندان مهیا است.

بهترین مشاور املاک فاز۶ شهر پرند

توصیه مشاور املاک فاز۶ شهر پرند

مشاور املاک فاز۶ شهر پرند، بانک اطلاعات کاملی از املاک قابل سکونت و در حال ساخت دارد. لذا به افرادی که میتوانند ملکی خریداری نمایند، توصیه می شود از این فرصت استفاده نمایند. تهران نیز روزی دارای محلاتی بود که میشد با قیمت خیلی کم، در آنها ملکی تهیه نمود؛ اما اکنون قیمت ها سربه فلک کشیده اند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها