|
کدخبر: 261331

خانه های منطقه ۲ چند؟ + جدول

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های منطقه ۲ تهران خواهیم‌ پرداخت.

راه و مسکن خانه های منطقه ۲ چند؟ + جدول

منطقه ۲ تهران، از شمال تهران و دامنه های البرز تا میدان آزادی امتداد دارد. این منطقه از جنوب به خیابان آزادی از غرب به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمد علی جناح و از شرق به بزرگراه شهید چمران منتهی می‌شود. مناطقی همچون صادقیه، پونک، شهرک غرب، طرشت، گیشا و ... را در بر می‌گیرد و متقاضیان خاص خود را دارد.

سعادت آباد یکی از لوکس ترین محله های تهران است که در منطقه ۲ تهران واقع شده است. واحدی ۲۰۰ متری در این منطقه که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۱۹ میلیارد تومان دارد.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در صادقیه را دارید، با مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان میتوانید واحدی ۷۴ متری با سنی معادل ۲۲ سال و همراه با ۲ اتاق خواب خریداری کنید.

واحدی نوساز در پونک با متراژ ۶۶ متر و ۱ اتاق خواب، در روزهای اخیر ۴ میلیارد و ۲۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمانی ۸۸ متری در شهرک‌غرب، که ۲ خوابه باشد و ۱۴ سال از ساخت آن گذشته باشد، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

برای خرید واحدی ۸۰ متری در گیشا (کوی‌نصر) که ۲۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، به بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

برای خرید آپارتمانی در طرشت با متراژ ۱۳۰ متر و گذشت ۱۱ سال از ساخت آن و داشتن ۳ اتاق خواب، به سرمایه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

ارزش واحدی نوساز در ستارخان که متراژ آن ۹۰ متر باشد و ۲ اتاق خواب نیز داشته باشد، معادل ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.‌

 

قیمت-مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر