|
کدخبر: 258880

سازه یاب | معرفی اطلاعات پروژه های در حال ساخت

زمانی که صحبت از ساخت و ساز می شود، همه می دانیم که با چه امر پیچیده و دشواری رو به رو هستیم! ساخت یک سازه می تواند کاری چالش برانگیز باشد. بحث رعایت استانداردها و ایمنی سازه این چالش ها را دو چندان کرده است. در نتیجه باید اشاره کنیم که تمام افرادی که به نحوی با ساخت و ساز مربوط هستند، کار پیچیده و سختی دارند.

اما زمانی که در مورد بازار کار مشاغل ساختمانی صحبت می کنیم، ماجرا پیچیده تر نیز می شود. خیلی از ما نمی دانیم که چه رقابت سنگینی برای دریافت پروژه های ساختمانی وجود دارد.

اما در این مقاله از وب سایت سازه یاب می خواهیم راجع به مشتریان بالقوه و بالفعل صحبت کنیم. می خواهیم به راهکاری فوق العاده اشاره کنیم که می تواند خیلی از مشاغل ساختمانی را نجات دهد.

اگر در یکی از شغل های ساختمان سازی ( مثل فروشندگی مصالح یا ارائه خدمات ساختمانی ) مشغول به کار هستید، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سازه یاب

بانک اطلاعات ساختمانی چیست؟

اگر از مخاطبین همیشگی وب سایت سازه یاب هستید؛ به خوبی می دانید که بانک اطلاعات ساختمانی چیست! اما در صورتی که برای اولین بار است که با چنین عبارتی برخورد دارید، باید بگوییم که بانک اطلاعات ساختمانی در واقع یک دیتابیس بسیار بزرگ برای معرفی پروژه های در حال ساخت تهران و کرج است!

اگر فروشنده ی مصالح ساختمانی هستید یا این که خدماتی مربوط به این شغل را ارائه می کنید، پس به خوبی می دانید که مشتریان اصلی و بالقوه ی شما، همین ساختمان های در حال ساخت هستند.

شما می توانید با استفاده از اطلاعاتی که دیتابیس مربوطه در اختیارتان قرار می دهد، یک استراتژی درست بازاریابی داشته باشید و به این ترتیب فروش خود را افزایش بدهید.

بانک اطلاعات ساختمانی سازه یاب

بانک اطلاعات ساختمانی سازه یاب

یکی از بهترین بانک های اطلاعات ساختمانی کل کشور، در اختیار وب سایت سازه یاب است. این بانک اطلاعاتی شامل موارد زیر است:

·        شماره تماس سازندگان و پیمانکاران ساختمانی

با استفاده از این آپشن، می توانید خیلی ساده و راحت به تصمیم گیرندگان اصلی ساختمان دسترسی داشته باشید. در واقع این پیمانکاران هستند که می توانند در مورد خریدن یا نخریدن یک کالا یا خدمات تصمیم بگیرند. زمانی که شماره تماس آن ها را در اختیار داشته باشید، می توانید تبلیغات مستقیمی داشته باشید.

مرحله ی ساخت ساختمان

زمانی که به طور دقیق بدانید که فلان پروژه ی ساختمانی در کدام مرحله از ساخت و ساز است، می توانید تصمیم های درست تری برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود داشته باشید. یک فروشنده ی سیمان یا آجر، قطعا باید به سراغ ساختمان هایی برود که در مرحله ی سفت کاری هستند. به این ترتیب تبلیغات هدفمندتری خواهد داشت و احتمال فروش خود را بالاتر می برد.

آدرس دقیق پروژه های ساختمانی

از دیگر اطلاعات بسیار مهمی که در بانک اطلاعات ساختمانی سازه یاب، پیدا می شود، اشاره به آدرس دقیق پروژه های ساختمانی است. به این ترتیب شما می توانید بدون مشکل و دردسر، بازاریابی حضوری برای پروژه ی مربوطه داشته باشید یا این که صرفا به سراغ ساختمان هایی بروید که در یک منطقه ی خاص واقع شده اند.

اشاره به امکانات ساختمان ها

هر ساختمانی ممکن است امکانات متفاوتی مثل روف گاردن، استخر، زمین بازی یا ...داشته باشد. این امکانات از همان زمانی که نقشه ی ساختمان کشیده می شود، مشخص هستند. به همین دلیل است که در بانک اطلاعاتی به این امکانات نیز اشاره شده. بنابراین شما می توانید از امکانات ویژه ی ساختمان های در حال ساخت اطلاع داشته باشید و در صورتی که این خدمات را ارائه می کنید، بازاریابی درستی داشته باشید.

 سازه یاب

مزایای بانک اطلاعات ساختمانی سازه یاب

همان طور که اشاره کردیم سازه یاب یکی از بهترین بانک های اطلاعات ساختمانی را در اختیار دارد. دیتابیسی که به ندرت می توان نظیر آن را پیدا کرد. اما چرا این بانک اطلاعاتی را یکی از بهترین ها می دانیم:

درصد خطای بسیار پایین

یکی از اصلی ترین معضلات بسیاری از دیتابیس های ساختمانی این است که اطلاعات درستی ارائه نمی کنند. شماره تلفن پیمانکاران و سازندگان را به اشتباه درج کرده اند. مرحله ی ساخت ساختمان غلط است و خیلی اشتباهات دیگر! بنابراین عملا به کار نمی آیند. اما در مورد بانک اطلاعات ساختمانی سازه یاب می توان این اطمینان را داد که تمامی اطلاعات با وسواس فراوان درج شده اند و درصد خطای خیلی پایینی دارند.

اضافه شدن مداوم پروژه های در حال ساخت جدید

یک دیتابیس باید عنصری پویا و زنده باشد. ویژگی ای که بانک اطلاعات ساختمانی سازه یاب دارد چرا که به طور مداوم، پروژه های ساختمانی جدیدتری به آن افزوده می شود. این پروژه های جدید، دست شما را برای بازاریابی گسترده باز می گذارد و همواره مشتری های جدیدتری به شما معرفی می کند.

دسترسی به لوکیشن دقیق از طریق گوگل مپ

هر پروژه ای که در سازه یاب معرفی می شود، دارای لوکیشن و آدرس دقیق از گوگل مپ است. بنابراین اگر می خواهید به طور دقیق بدانید که پروژه ی مربوطه در کدام قسمت از شهر واقع شده است، کافیست روی گوگل مپ پروژه کلیک کنید.

تصاویر مختلف از پروژه

اگر می خواهید بدانید که پروژه ی مورد نظرتان چه ظاهری دارد، لازم نیست حتما به صورت حضوری مراجعه کنید. چرا که با استفاده از تصاویری که کنار نام پروژه هست می توانید عکس های آن را مشاهده کنید.

تنوع زیاد پروژه ها

فرقی نمی کند که دنبال چه پروژه ای هستید! پروژه های کوچک یا بزرگ، داخل شهر یا خارج شهر! چرا که در بانک اطلاعات ساختمانی سازه یاب، هر ساختمان جدیدی که در تهران و حومه کلید می خورد را می توانید پیدا کرده و به اطلاعات آن دسترسی داشته باشید.

ارسال پیامک های انبوه

یکی دیگر از بهترین مزایای دیتابیس سازه یاب، دسترسی به یک پنل پیامکی است که با استفاده از آن، می توانید به شماره تلفن پیمانکاران ساختمانی مورد نظرتان، تبلیغات خود را ارسال کنید و به این ترتیب کسب و کار خود را رونق ببخشید!

سخن پایانی

در نهایت باید اشاره کنیم که سازه یاب در قیاس با رقبای خود، قیمت بسیار منصفانه ای برای خرید بانک اطلاعات ساختمانی ارائه می کند. شما می توانید با کمترین هزینه، مجهز به اطلاعات دست اول و مهمی شوید که بهترین دستیار شما در فروش بیشتر خواهند شد. فراموش نکنید که در این بازار پر رقابت، داشتن اطلاعات مختلف، می تواند به برگ برنده ی مهمی تبدیل شود. برگ برنده ای که شما را به موفقیت بیشتر می رساند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها