|
کدخبر: 248462

هزینه سفر زمینی به قشم در روزهای پایانی سال + جدول

قیمت جدید تور زمینی به مقصد شهر توریستی قشم در اسفند ماه به شرح جدول زیر است؛

سفر به قشم نه تنها شما را با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این خطه از سرزمین پهناور ایران آشنا خواهد ساخت، بلکه اطلاعات بسیار مفیدی را راجع به اماکن دیدنی، اقامتگاه ها، مراکز خرید و بازارهای این شهر شگفت انگیز به شما عرضه خواهد کرد.

جزیره زیبای قشم دیگر رازی سرپوشیده نیست، تصاویر طبیعت تماشایی و جاذبه های گردشگری این مقصد دیدنی چنان فضای مجازی را اشباع کرده که دیگر هیچ کس با این جزیره شگفت انگیز و رویایی بیگانه نیست. از مواهب طبیعی خاص و جاذبه های منحصربفردش گرفته تا سبک زندگی متفاوت و آداب و رسوم مردمان دوست داشتنی و میهمان نوازش، قشم به خوبی توانسته هویتی مستقل و جدا از کشورمان را برای خود بوجود آورد و به منطقه ای متمایز مبدل شود.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری داخلی این هفته؛ برای ۳شب اقامت در هتل ۳ ستاره بهشت قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۲,۶۵۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل ۴ ستاره برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را ۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را ۳,۵۵۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور قشم (۳شب / اسفند ماه ۱۴۰۰)
هتل  درجه هتل نوع اتاق قیمت (هرنفر/تومان)
هتل بهشت ۳ ۲تخته ۲,۶۵۰,۰۰۰
هتل بهشت ۳ ۱ تخته ۳,۱۰۰,۰۰۰
هتل رویال ۳ ۲تخته ۲,۹۵۰,۰۰۰
هتل رویال ۳ ۱ تخته ۳,۳۵۰,۰۰۰
هتل ارم ۴ ۲تخته ۳,۱۰۰,۰۰۰
هتل ارم ۴ ۱ تخته ۳,۵۵۰,۰۰۰
هتل آتامان ۴ ۲تخته ۳,۳۰۰,۰۰۰
هتل آتامان ۴ ۱ تخته ۳,۹۰۰,۰۰۰
آرام ۳ ۲تخته ۳,۰۰۰,۰۰۰
آرام ۳ ۱ تخته ۲,۷۰۰,۰۰۰
مارینا ۲ ۳ ۲تخته ۲,۸۰۰,۰۰۰
مارینا ۲ ۳ ۱ تخته ۳,۰۰۰,۰۰۰
منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها