|
کدخبر: 245178

وکیل ملکی متخصص

در این خبر از سایت  گسترش نیوز :  وکیل ملکی همانطور که از نامش پیداست وکیلی است که در دعاوی حقوقی و کیفری که مربوط به اموال غیر منقول و ملکی است تخصص خاصی دارد. در این مقاله قصد داریم در مورد وکیل ملکی، حدود وظایف وکیل ملکی، دعاوی ملکی که توسط وکیل ملکی هدایت می‌شود و به طور کلی هر آنچه که باید در مورد آن بدانید به طور مختصر توضیح دهیم. بهترین وکیل ملکی در تهران را بشناسید و از او کمک بخواهید. آن دسته از عزیزانی که در تهران ساکن هستند، به محض ماجه شدن بامشکلات خود، به دنبال بهترین وکیل ملکی در تهران می گردند. با ما همراه باشید تا ویژگی‌های بهترین وکلای ملکی در تهران را به شما اراٸه دهیم.

۳ دلیل برای مراجعه به وکیل ملکی

برای رسیدگی به پرونده‌های حقوقی و کیفری، نحوه ارائه شکایات بسیار حائز اهمیت است. چون سود و زیان افراد را مشخص می‌کند، با توجه به این موضوع و کسب دانش لازم، به دنبال یک وکیل با تجربه در املاک باشید تا کارهایی را که می‌خواهید انجام دهید به خوبی صورت پذیرد. ضمناً با توجه به اینکه ممکن است حقوق طرفین دعوای مدنی تغییر کند و پرونده ضمیمه شود، توصیه می‌شود این امور حقوقی را به متخصص فعال در این زمینه مانند موسسه حقوقی حکمت با بهترین‌ وکلای ملکی بسپارید. وکلای مدنی این موسسه حقوقی به شما کمک خواهند کرد. برای آشنایی بیشتر به موردی که در زیر اشاره شده است توجه کنید. اگر شخصی مالک اموال شخص دیگری باشد. دو راه برای انجام این کار وجود دارد:

الف) طرح دعوی حقوقی برای تصرف عدوانی

ب) تشکیل پرونده کیفری

انتخاب هر دو کاملاً به وکیل ملکی شما بستگی دارد. چقدر در کارش ماهر و با تجربه است؟ او برای اصلاح شما چه ادعاهایی می‌تواند داشته باشد؟ از طرفی یک وکیل متخصص ملکی می‌داند که چه زمانی دلایل و اظهارات خود را ارائه کند تا حقوق موکل خود را ضایع نکند.

6 مشخصه وکیل ملکی خوب

هنگام انعقاد قرارداد ملکی، ممکن است سوالات و مشکلات مختلفی پیش بیاید و این امکان وجود دارد که شما به عنوان یک فرد عادی که هیچ اطلاعی از اموال و امور ملکی ندارید، سهوا مرتکب اشتباه شوید و چه زمانی عواقب آن اشتباهات توسط شما تعیین می‌شود. اموال و دارایی خود را نگه دارید. در این موارد تنها راه شما این است که با یک وکیل ملکی مشورت کنید که با تکیه بر تجربیات و دانش شما اقدامات لازم را برای رفع مشکل املاک شما انجام دهد تا از آسیب بیشتر به شما جلوگیری شود. یک وکیل ملکی، مانند هر حرفه‌ای دیگر، باید مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را برای افرادی که در زمینه املاک و سایر امور ملکی مشکل دارند، داشته باشد تا بتواند با خیال راحت به اختلافات ملکی خود رسیدگی کند.

  • تجربه: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک وکیل ملکی، تجربه بالای وی در رسیدگی به دعاوی و مسائل مربوط به املاک و زمین است که به وی امکان می‌دهد در کلیه دعاوی ملکی با ضریب موفقیت بالاتری عمل کند و به نتیجه مطلوب برسد..
  • دانش حقوقی: یکی دیگر از ویژگی‌های وکلای املاک، دانش حقوقی و تسلط آن‌ها در زمینه‌های مختلف حقوقی، کیفری و املاک است. وکیل مدنی باید به قوانین و مقررات مربوطه، نظرات رواج حقوق عمومی، نظرات اساتید برجسته حقوق و دکترین حقوقی و آداب و رسوم هر منطقه مسلط باشد.

آیا نگرفتن وکیل ملکی خوب است؟

متأسفانه با وجود تهدیدهای گوناگون، همچنان برخی افراد به بهانه‌های مختلف، از مشاوره با وکلای ملکی خودداری می‌کنند. در صورتی که با کمی اندیشیدن متوجه خواهید شد که هزینه مشاوره نه تنها زیاد نیست بلکه در مقایسه با هزینه های وکالت بسیار ناچیز است. با مطالعه و بررسی سیستم کسب و کار افراد موفق مشاهده می کنیم که آن‌ها همیشه وکلای مجرب زیادی از جمله یک وکیل املاک ذیصلاح را در کنار خود دارند که دلیل اصلی توسعه کسب و کار آنهاست. این افراد برخلاف برخی، حق الوکاله ملکی را نه به عنوان هزینه بلکه به عنوان یک سرمایه گذاری پربازده می‌دانند. سرمایه گذاری که آن‌ها را از زیان‌های بزرگ دور نگه می‌دارد و در برخی موارد زیان‌ها را جبران می‌کند. گروه وکلای حکمت در تهران با استفاده از بهترین وکلای ملکی در کنار مشاوران رسمی املاک و همچنین افراد با سابقه و با تجربه، از طریق فعالیت گروهی و تیمی بهترین بستر را برای رفع مشکلات ملکی شما و عقد قرارداد ملکی قوی و غیرقابل نفوذ فراهم می‌کند و در نظر دارد این سرویس ویژه را با کمترین قیمت ممکن انجام دهد و با سابقه درخشان در امور داخلی و بین‌المللی، حداقل هزینه را برای افراد و شرکت‌های خود تضمین کند.

گروه وکلای حکمت چه خدمات دیگری ارائه می دهد؟

گروه وکلای حکمت به سرپرستی داوود چشمی با بیش از 18 سال سابقه وکالت و دفاع از صدها پرونده کیفری، حقوقی، تجاری، خانوادگی و ثبتی آماده ارائه خدمات به کلیه هموطنان عزیز و صاحبان مشاغل می‌باشد. برخی از خدمات گروه وکلای حکمت:

  • تنظیم و انعقاد قرارداد
  • مشاوره حقوقی و وکالت
  • وکالت املاک یا ملکی
  • وکالت در امور خانواده
  • وکالت در پرونده‌های دیوان عدالت اداری

این تنها بخشی از خدمات گروه وکلای حکمت می‌باشد. تلاش مدیریت و همکاران ما در این مجموعه نیز شامل رفع نیاز همه افراد جامعه با تاکید بر علم، دانش و خرد جمعی، استفاده از تخصص‌های مختلف در زمینه‌های مختلف و ارائه بهترین و جامع‌ترین روش‌ها می‌باشد. و راهکارهای قانونی برای حل مشکلات مردم جریمه‌هایی در نظر گرفته شود. گروه حقوقی حکمت با بهره‌گیری از مشاوران مجرب و متخصص دادگستری و وکلای پایه آماده ارائه انواع خدمات حقوقی و کیفری اعم از خانوادگی، ثبتی، املاک، شرکتی، قراردادی با کمترین زمان و کیفیت مطلوب می‌باشد.

شماره وکیل ملکی خوب در تهران

بهترین وکیل املاک ، وکیلی است که منحصراً به دعاوی ملکی می‌پردازد. از آنجایی که دعاوی ملکی دارای نکات ظریفی است که گاه می‌تواند سرنوشت کل دارایی افراد را تغییر دهد، نیاز به تخصص فراوان در پیگیری آن‌ها به بهترین و کامل‌ترین روش بیش از هر نکته قابل درک است. در نتیجه، مسائل مربوط به املاک و مستغلات نیازمند توجه و حساسیت بیشتری از سوی وکیل نسبت به سایر مسائل رایج حقوقی است. بنابراین بسیار مهم است که برای حل و فصل اختلافات مدنی و مسائل مربوط به آن با بهترین وکیل ملکی مشورت کنید.

بهترین وکیل ملکی همیشه دعاوی ملکی و قوانین حاکم بر آنها را مطالعه می‌کند. این بدان معناست که او باید از قوانین، قرارداد ملکی جدید ملکی که باید وضع می‌شود آگاهی کافی داشته باشد و اطلاعات خود را همیشه به روز نگه دارد و در مورد اختلافات ملکی آگاهی بیشتری پیدا کند. ضمناً باید در دعاوی و امور مدنی تجربه کافی داشته باشد، یعنی بسیاری از دعاوی ملکی را با موفقیت به پایان برساند تا بتواند از کلیه امور ملکی و دعاوی ناشی از آن آگاهی کامل داشته باشد.

در واقع بهترین وکیل ملکی، وکیلی است که تسلط کافی به برخی از رویه‌های قضایی در دادگاه‌های حقوقی و کیفری در دعاوی مدنی داشته باشد تا بتواند دعاوی مدنی را با موفقیت به نتیجه برساند. برای مشاوره از بهترین وکیل ملکی در تهران می‌توانید با دفتر وکلای حکمت در تهران تماس بگیرید و به صورت حضوری یا تلفنی از بهترین وکلا در تهران نوبت بگیرید.

شماره تماس :02177719337

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها