|
کدخبر: 229120

چقدر بودجه برای اجاره خانه های نقلی در تهران لازم است؟

برای اجاره آپارتمان‌های کوچک تهران حداقل بودجه‌ای که نیاز دارید رقمی حدود ۱۵۰ میلیون تومان است. البته اگر بودجه کمتری دارید ناچار هستید که اجاره ماهانه هم پرداخت کنید.

هزینه اجاره‌بها در تهران این روزها افزایش قابل توجهی داشته است و بسیاری از مستاجران ناچار به مهاجرت به حومه شهر شده‌اند. در حال حاضر اگر می‌خواهید در تهران یک آپارتمان کوچک و با مساحت کمتر از ۶۰ مترمربع اجاره کنید، باید حداقل حدود ۱۵۰ میلیون تومان بودجه برای رهن کامل خانه داشته باشید. البته اگر بودجه کمتری داشته باشید ناچار هستید که اجاره هم بپردازید و در حال حاضر کمترین مبلغ اجاره ماهانه تهران حدود یک میلیون تومان است.

در حال حاضر ارزان‌ترین آپارتمان‌های تهران برای اجاره در محله‌های جنوبی شهر است که البته جنوب شرق تهران خانه‌های ریزبافت بیشتری دارد و در این منطقه می‌توانید خانه‌های ارزان‌تری برای اجاره پیدا کنید. نکته دیگری که مشاوران املاک تهران توصیه می‌کنند، این است که مستاجران قبل از اجاره خانه از سلامت تاسیسات و امکانات خانه مطمئن شوند زیرا بیشترین اختلاف صاحبخانه‌ها با مستاجران درباره هزینه تعمیر تاسیسات خانه استیجاری است.

در ادامه اجاره‌بهای تعدادی از آپارتمان‌های نقلی تهران را می‌بینید که با استناد به آخرین فایل‌های اجاره مشاوران املاک پایتخت تهیه شده‌اند:

اجاره-خانه

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها