|
کدخبر: 223024

ارزان ترین خانه های اصفهان چند؟ + جدول

بهای ارزان ‌قیمت‌ترین آپارتمان‌های شهر اصفهان به نیم میلیارد تومان می‌رسد اما بنا به گفته مشاوران املاک این شهر، تعداد این آپارتمان‌ها چندان زیاد نیست و اگر می‌خواهید در این شهر یک آپارتمان ارزان بخرید باید بودجه‌ای بین ۵۰۰ تا یک میلیارد تومان داشته باشید.

در شهر اصفهان می‌توان آپارتمان‌ های کوچک و قدیمی را با قیمت هر مترمربع ۶.۵ تا ۷ میلیون تومان خریداری کرد اما تعداد این گزینه‌ها بسیار اندک است و بازار ارزان‌ترین آپارتمان‌های این شهر بیشتر در بازه قیمت ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان قرار دارد. در این میان آپارتمان‌های کوچک و قدیمی زیر ۵۰۰ میلیون تومان هم پیدا می‌شود اما تعداد آنها اندک و انگشت‌شمار است.

مشاوران املاک این شهر می‌گویند که برخی آپارتمان‌های ارزان قیمت سند رسمی ندارد و به صورت قولنامه‌ای معامله می‌شود که باید در خرید اینگونه آپارتمان‌ها احتیاط کرد و مشاوره حقوقی گرفت.

در محله‌های ارزان قیمت اصفهان بهای آپارتمان‌های نوساز به متری ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان می‌رسد و در این محله‌ها قیمت هر مترمربع آپارتمان‌های قدیمی معمولا زیر ۱۰ میلیون تومان است که البته بهای برخی آپارتمان‌های قدیمی به دلیل بازسازی شدن بالاتر است.

در ادامه تعدادی از آخرین فایل‌های فروش آپارتمان‌های اصفهان را با استناد به آگهی مشاوران املاک این شهر می‌بینید:

 

قیمت-خانه-در-اصفهان

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر