|
کدخبر: 222686

تاریخ اتمام عملیات اجرایی مسکن مهر در پرند اعلام شد

خلیل محبت خواه، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به وضعیت تکمیل واحدهای مسکن مهر پرند و پردیس از پیشرفت ۹۸ درصدی واحدها در پرند خبر داد و گفت: پروژه مسکن مهر پرند تا پایان سال تمام می‌شود.

خلیل محبت خواه ظهر شنبه در جلسه شورای مسکن استان تهران که با حضور محسن منصوری، استاندار تهران برگزار شد از اتمام واحدهای مسکن مهر در شهرهای پرند و پردیس خبر داد و اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی ساخت واحدها در پرند ۹۸ درصد ولی در پردیس ۹۴ درصد است.

وی افزود: پیشرفت ساخت و تکمیل واحدهای مسکن مهر در پرند رو به رشد است و تا پایان سال عملیات اجرایی مسکن مهر به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه در شهر جدید پردیس ۴۰ هزار و ۳۰ واحد بدون برگزاری مراسم افتتاح در حال تحویل به متقاضیان است گفت: فقط در دو شهر جدید پرند و پردیس واحدهای باقیمانده مسکن مهر داریم.

محبت خواه در خصوص وضعیت و پیشرفت کاری واحدهای مسکن مهر پرند عنوان داشت: برای در شهر جدید پرند مکلف به اجرا و تحویل تعداد ۹۵ هزار و ۷۴۵ واحد مسکن مهر بودیم که ۹۰ هزار و ۱۵۷ واحد در مرحله اتمام نازک کاری بوده و ۷ هزار و ۱۹۷ واحد باقیمانده است.

وی در ادامه بیان داشت: در شهر جدید پردیس ۸۴ هزار و ۱۴۲ واحد تعهد شهرهای جدید بوده است که ۷۶ هزار و ۳۳۶ واحد در مرحله اتمام است.

منبع: مهر

ارسال نظر