|
کدخبر: 197689

خانه در جنت آباد چند؟

خانه‌های محله جنت‌آباد تهران این روزها از متری ۳۰میلیون تومان تا متری ۶۰میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

جنت‌آباد یکی از محله‌های غرب تهران در منطقه ۵شهرداری است که به سه بخش شمالی، جنوبی و مرکزی تقسیم می‌شود؛ غالبا واحدهای جنوبی و مرکزی گران‌تر از واحدهایی است که در جنت‌آباد شمالی قرار دارد اما یک کارشناس مشاور املاک می‌گوید در شرایط فعلی، قیمت مسکن در این سه منطقه تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد.

این کارشناس مشاور املاک در خصوص قیمت مسکن برای واحدهای نوساز جنت‌آباد گفت: واحدهای نوساز حداقل متری ۳۵ الی ۳۶میلیون تومان قیمت دارد و این رقم ممکن است به متری ۶۰میلیون تومان هم برسد.

وی ادامه داد: قیمت واحدهای قدیمی نیز متفاوت است و یک واحد با شرایط مناسب از متری ۳۰میلیون تومان قیمت گذاشته می‌شود؛ بستگی دارد خانه چه شرایطی را داشته باشد؛ برخی واحدهای قدیمی حتی قیمتی برابر با خانه‌های نوساز دارد.

این کارشناس مشاور املاک همچنین در پاسخ به این سوال که با ۳میلیارد تومان چه خانه‌ای می‌توان در جنت‌آباد خرید گفت: با این بودجه امکان خرید یک خانه تقریبا ۸۵ متری و ۵ساله در این محله وجود دارد؛ همچنین می‌توان واحدی ۶۰متری و نوساز نیز با این بودجه خریداری کرد.

به گفته او، اگر برای سرمایه‌گذاری واحد بخواهید، خرید واحدهای قدیمی‌تر منطقی‌تر است؛ زیرا واحدهای نوساز در بیشترین قیمت خود قرار دارد و منطقی نیست که برای سرمایه‌گذاری این واحدها را خریداری کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها