|
کدخبر: 179535

خانه های ۲ میلیاردی در تهران + مشخصات

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهای ۲میلیارد تومانی که طی یک ماه اخیر در تهران معامله شده است، می‌پردازیم.

 شاید برای خرید یک خانه، سرمایه و بودجه مهم‌ترین فاکتور باشد و پس از مشخص‌شدن بودجه می‌توان محله، متراژ، سن بنا و... را الویت‌بندی کرد. اگر قصد خرید مسکن با بودجه ۲میلیارد تومان دارید، در ابتدا باید دید تا قیمت مسکن در هر محله چه قدر است و این بودجه برای خرید مسکن در کدام یک از محله‌ها مناسب خواهد بود.

براساس آخرین آمار بانک مرکزی، متوسط قیمت مسکن در تهران ۳۰میلیون تومان برای هر متر مربع اعلام شد؛ یعنی با این بودجه امکان خرید یک خانه ۶۵ متری در محله‌هایی که قیمتشان به متوسط قیمت مسکن در تهران نزدیک است، خریداری کرد. در محله‌هایی که متوسط قیمت مسکن در آن بالاتر است، امکان خرید واحدهای کوچکتر و در سایر محله‌ها نیز امکان خرید واحدی بزرگتر وجود دارد.

در ادامه این گزارش به بررسی جزییات معاملات برخی از واحدهای ۲میلیارد تومانی که طی یک ماه اخیر در تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که قیمت‌ها تنها نمونه‌ای از معاملات است که در این محله‌ها انجام شده و به طور مطلق قیمت مسکن در محله‌هایی که در ادامه می‌آید را عنوان نمی‌کند.

مجیدیه یک محله در شرق تهران است. واحدی ۷۲متری و ۱۱ساله در این محله با قیمت ۲میلیارد و ۳۲۰میلیون تومان معامله شد. همچنین قیمت مسکن جهت معامله واحدی ۵۵متری و ۹ساله در صادقیه یک میلیارد و ۸۴۰میلیون تومان بوده است.

واحدی ۷۴متری و ۹ساله در پیروزی متری ۲۵میلیون و ۵۲۰هزار تومان، یک خانه ۷۰متری و ۸ساله در تهرانسر متری ۲۸میلیون و ۵۷۱هزار تومان، یک دستگاه آپارتمان ۷۷در آذربایجان متری ۲۳میلیون و ۹۴۷هزار تومان و واحدی ۵۶متری و ۱۵ساله در باغ فیض متری ۳۸میلیون تومان معامله شد.

برای خرید یک واحد ۶۷متری و ۳۵ساله در نازی آباد ۲میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان سرمایه مورد نیاز بود. همچنین یک خانه ۶۳متری و ۱۵ساله در نارمک متری ۲۸میلیون و ۹۲۸هزار تومان به فروش رسید.

قیمت مسکن در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها