|
کدخبر: 187229

تسهیلات ارزان قیمت مسکن برای این افراد

مدیر مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه تا کنون ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکن محرومان در کشور به بهره برداری رسیده است گفت: تا امروز ۲۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به مساکن محروم روستایی کشور تخصیص یافته است.

راه و مسکن تسهیلات ارزان قیمت مسکن برای این افراد

حمیدرضا سهرابی ظهر امروز در حاشیه افتتاح ۲ هزار و ۷۰۰ واحدد مسکن محرومان استان همدان در جمع اصحاب رسانه بااعلام اینکه ۵ میلیون و ۳۷۰ هزار واحد مسکونی روستایی درکشور وجود دارد که بهسازی آنها از سال ۸۴ آغاز شده است اظهار داشت: امروز با حضور معاون رئیس جمهور ۱۱۰ دهمین واحد مسکن محرومان در کشور افتتاح شد.

وی با بیان اینکه تا کنون ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکن محرومان در کشور به بهره برداری رسیده است افزود: سال گذشته سهمیه بنیاد مسکن برای بهسازی مسکن روستایی ۱۱۵ هزار واحد بود که سهم استان همدان ۲ هزار سهمیه تعیین شد که البته مسئولان استان به ویژه بنیاد مسکن توانست با پیگیری بسیار این میزان سهیمه را به ۳ هزار واحد افزایش دهد.

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور با اشاره به افتتاح ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن محرومان استان همدان گفت: خوشبختانه توانستیم میزان شاخص بهسازی مساکن روستایی کشور را از ۷ درصد به نزدیک به ۵۰ درصد افزایش دهیم شاخصی که تا سال ۱۴۰۵ باید به ۷۰ درصد افزایش یابد.

وی از اعطای ۲۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به مساکن محروم روستایی کشور خبر داد و مطرح کرد: خوشبختانه استان همدان در ماموریت‌های مهم کشوری مانند بازسازی مناطق زلزله زده کشور پیشرو بوده است.

این مقام مسئول همچنین از اعطای تسهیلات به خانواده‌های دارای فرزند معلول خبر داد و افزود: تا کنون به ۶ هزار و ۵۰۰ خانواده دارای عضو معلول ۸۵ میلیون تومان وام بلاعوض اعطا شده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها