|
کدخبر: 183582

مظنه اجاره آپارتمان در استان البرز + جدول

بر اساس اطلاعات به دست آمده و قیمت‌های موجود در بازار مسکن کرج، لیستی از متوسط قیمت اجاره ماهانه در برخی از مناطق کرج و حومه به دست آمده است.

راه و مسکن مظنه اجاره آپارتمان در استان البرز + جدول

بنا بر داده‌های دریافتی از سایت دیوار و قیمت مسکن در بازار مسکن استان البرز، لیستی از مناطق ارزان آن استان برای اجاره‌نشینی تهیه شده است. بر اساس اطلاعات موجود در جدول، هشتگرد و ماهدشت دو منطقه ارزان قیمت و عظیمیه و فاز یک مهرشهر دو تا از مناطق گران قیمت کرج برای اجاره‌نشینی هستند.

متوسط نرخ اجاره در مناطق شهر جدید هشتگرد، ماهدشت و محمدشهر در کانال دو میلیون تومان ثبت شده است و از مناطق ارزان کرج برای اجاره‌نشینی هستند.

مارلیک و کیانمهر مناطقی هستند که با اجاره ماهانه در محدوده سه میلیون تومان ثبت شده‌اند.

مناطق فردیس، شهر جدید اندیشه و کوی زنبق مناطقی هستند که نرخ اجاره در آن مناطق در کانال پنج میلیون تومان ثبت شده است.

اجاره در مناطق مهرشهر – فاز ۴ و گوهردشت در محدوده ۶٫۵ میلیون تومان، در مناطق مهرشهر – فاز ۳، مهرشهر – فاز ۲ و مهرویلا در کانال هفت کیلیون تومان اعلام شده است

عظیمیه و مهرشهر – فاز ۱ مناطقی هستند که اجاره ماهانه در آن مناطق برای یک آپارتمان ۸۰ متری حدود هشت میلیون تومان ثبت شده است و نرخ اجاره گران‌تری را نسبت به دیگر مناطق جدول زیر دارند.

در جدول زیر متوسط نرخ اجاره مسکن در برخی از مناطق کرج و حومه را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی ۸۰ متری دو تا پنج سال در شهر کرج و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)( قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

کرج+مسکن

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها