|
کدخبر: 182087

خضربیگی :‌افزایش قیمت بلیط هواپیما مجوز ندارد

یک مقام مسئول گفت: طبق اعلام شورای عالی هواپیمایی کشور هیچ گونه مجوزی برای افزایش قیمت‌ها ابلاغ نشده است.

سید جواد احمدی خضربیگی معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در گفت‌وگویی، درباره افزایش قیمت‌های اعمال شده برای بلیت هواپیما اظهار کرد: با توجه به قوانین قیمت گذاری و فروش بلیت، شرکت‌های فعال در این حوزه باید طبق مصوبه شورای عالی هواپیمایی عمل کنند. بررسی‌های ما نشان می‌دهد طبق اعلام شورای عالی هواپیمایی کشور هیچ گونه مجوزی برای افزایش قیمت‌ها ابلاغ نشده است.

احمدی خضربیگی با تاکید بر این که تمام مسئول رسیدگی به قیمت‌ها و ارائه دهنده مجوزهای افزایش قیمت بلیت، سازمان هواپیمایی کشور است، تصریح کرد: با توجه به تاکید شورای عالی هواپیمایی کشور بر این که مجوزی برای افزایش قیمت بلیت هواپیماها ارائه نشده است هر گونه افزایش قیمتی توسط شرکت‌ها غیر قانونی و تخلف تلقی می‌شود.

معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: با سازمان هواپیمایی و شرکت‌هایی که افزایش قیمت داده بودند صحبت کردیم. چندین بار تاکید کردیم شرکت‌هایی که قیمت بلیت‌ها را افزایش داده اند شناسایی و در صورت مشخص شدن تخلف به تعزیرات معرفی شوند.

او تصریح کرد: مسئولیت بررسی و مدیریت قیمت‌ها در این صنعت با شورای عالی هواپیمایی کشور است ما به عنوان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بر اجرای آنچه که مصوبه شورای عالی هواپیمایی باشد نظارت می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها