|
کدخبر: 176425

رفع مشکل جاماندگان برای ثبت نام در سامانه املاک

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از آنجایی که برخی از افراد هنوز اطلاعات خود را در سامانه املاک ثبت نکرده‌اند؛ پیشنهاد تمدید مهلت ثبت نام را داده‌ایم.

راه و مسکن رفع مشکل جاماندگان برای ثبت نام در سامانه املاک

 محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه درخواست تمدید مهلت ثبت نام برای  سامانه املاک و اسکان داده شده است، گفت: برای جلوگیری از تراکم زیاد مردم در دفاتر خدمات الکترونیکی و با هدف ایجاد فرصت کافی برای کسانی که تاکنون نتوانسته‌اند، ثبت نام انجام دهند، درخواست تمدید مهلت ثبت نام را داده‌ایم.

او ادامه داد: متقاضیان برای ثبت اطلاعات خود در سامانه املاک و اسکان تا ۱۹ خرداد ماه فرصت دارند تا اطلاعات خود را بارگذاری کنند و در صورت عدم بارگذاری اطلاعات طبق قانون مشمول جرائم مالیاتی می‌شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه سامانه املاک و اسکان از نظر فنی هیچ مشکلی ندارد و افراد می‌توانند به راحتی در این سامانه اطلاعات خود را بارگذاری کنند، افزود: ممکن است در برخی از شهرها سرعت اینترنت پایین باشد که همین موضوع باعث می‌شود که متقاضیان در هنگام ثبت نام با مشکل مواجه شوند؛ بنابراین با توجه به الزام قانونی در این بخش پیشنهاد تمدید را داده‌ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها