|
کدخبر: 169048

رهن میلیاردی آپارتمان های نوساز +جدول

در میان آپارتمان هایی که برای اجاره پیشنهاد شده ان ، لیست بلندی از واحدهایی که مبلغ رهن آنها بالای یک میلیارد است می‌توان یافت ، آپارتمان هایی که ویژگی ممتازی هم ندارند .

راه و مسکن  رهن میلیاردی آپارتمان های نوساز  +جدول

شاید تا چند سال پیش قیمتی که امروز برای رهن کامل یک آپارتمان ۱۵۰ متری در خیابان فرشته پرداخت می شد، قیمت خرید آن بود . اما حالا برای رهن کامل یک آپارتمان بالای ۱۰۰ متر در  مناطق یک تا ۳ باید بیش از یک میلیارد تومان پرداخت کرد .

رهن میلیاردی آپارتمان های نوساز

البته رهن آپارتمان های میلیاردی تنها محدود به مناطق شمالی تهران نمی شود، واحد های نوساز در مناطق شرقی و غربی تهران نیز رهن های بالای یک میلیارد دارند . البته بیشتر قیمت این آپارتمان ها بیش از قیمت متوسط منطقه است.

یکی از مشاوران املاک در شرق تهران می گوید : بیشتر آپارتمان های نوسازی که وارد بازار اجاره می شوند به دلیل رکورد بازار مسکن بی مشتری مانده اند و مالکان پول واجب مجبور شده اند این فایل ها را وارد بازار اجاره کنند .

فروشنده های مسکن مردد شدند

عدم پیش بینی قطعی از بازار مسکن نیز برخی از فروشنده های مسکن را دچار تردید کرده است. یکی از آپارتمان هایی که بالاتر از قیمت منطقه برای اجاره گذاشته شده است آپارتمانی ۱۵۳ متری در نارمک است که مبلغ رهن پیشنهادی برای آن یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون است .

یا آپارتمانی ۱۷۰ متری در تهرانپارس مبلغ ۶ میلیون تومان اجاره ماهیانه و یک میلیارد تومان رهن پیشنهاد شده است. در محدوده مرکزی شهر آپارتمانی در خیابان بهارشمالی که ۱۴۵ متر مربع متراژ آن است یک میلیارد تومان برای رهن پیشنهاد شده است . بیشتر فایل های اجاره نوسازها در میان فایل های قرمز( نرخ های بیش از میانگین منطقه ) قرار می گیرند .

 نکته قابل توجه این که این آپارتمان ها معمولا امتیاز ویژه ای هم ندارند. در آپارتمان های بالای ۲۰۰ متر تنها امتیاز این آپارتمان ها دارا بودن دو پارکینگ است .

 

رهن -میلیاردی- آپارتمان- های -نوساز

منبع: اقتصادنیوز
  • ناشناس ارسالی در

    بحث رهن واجاره وخریدمسکن چندمیلیاردی نیست بحث ارزش وجایگاه ریال دراین شرایط اقتصادی است

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها