|
کدخبر: 165291

جدیت دولت برای تامین مسکن مردم

وزیر راه و شهرسازی معتقد است دولت در تولید و عرضه مسکن را برای جامعه هدف با جدیت انجام دنبال می‌کند تا امید به خانه دار شدن مردم حفظ شود.

راه و مسکن جدیت دولت برای تامین مسکن مردم

محمد اسلامی، امروز /سه شنبه/ در آیین کلنگ احداث یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در اسلامشهر، به جریان پایدار تولید مسکن و ظرفیت ساخت در کشور تاکید کرد و افزود: از تمام ظرفیت سازندگان مسکن باید استفاده کرد و وزارت مسکن در این راه موانع را با اصلاح رویکرد و سیاست ها رفع خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: فرایند سریع اخذ مجوز تولید مسکن نشان از رفع موانع و پشتبانی ها است.

اسلامی با بیان اینکه حوزه مسکن باید آرام باشد و نباید بازار مسکن لجام گسیخته بماند، به ساخت این پروژه در کمتر از دو سال در اسلامشهر تاکید و خاطرنشان کرد: پشتیبانی مالی در این حوزه انجام می شود تا این پروژه در کوتاه ترین زمان به پایان برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز در حاشیه این آیین گفت: از مجموع یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی عملیات اجرایی هزار واحد آن باید توسط بنیاد مسکن انجام شود.

خلیل محبت خواه افزود: پروژه دوم نیز که امروز توسط وزیر راه و شهرسازی در واوان اسلامشهر کنگ زنی شد مربوط به احداث ۸۰۰ واحد طرح اقدام مسکن ملی است که عملیات اجرایی آن بر عهده راه و شهرسازی استان تهران است.

وی ادامه داد: این اداره کل طبق تفاهم نامه با انبوه سازان در ۱۰ شهرستان تهران (شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت) ۱۴ انبوه ساز به کار گرفته است و آنها را با تجهیز کارگاه ها عملیات اجرای طرح ها را آغاز کرده‌اند.

محبت خواه اضافه کرد: نهضت اقدام ملی طرح مسکن به سرعت در تهران پیش می‌رود و در تهرانسر نیز چهار انبوه ساز به صورت سه شیفت مشغول کار هستند و همه اینها در کنار همراهی مردم در افتتاح و تکمیل حساب‌ها می‌تواند آینده‌ای روشن برای این اقدام ملی رقم بزند.

شهریور سال ٩٨ طرح اقدام ملی مسکن با حضور رییس جمهوری کلنگ زنی شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر