|
کدخبر: 109657

۱۰ خبر مهم اقتصادی امروز را از دست ندهید (۲۱ تیر ۹۹)

اخبار مهم اقتصادی امروز به شرح زیر است.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم اقتصادی امروز را از دست ندهید (۲۱ تیر ۹۹)

مستاجران با چه شرایطی وام ودیعه دریافت می‌کنند؟

دولت برای افزایش قدرت مالی مستاجران طرحی را برای نخستین بار در آستانه اجرا دارد که بر اساس آن اجاره نشینی در شهرهای بزرگ با خانه زیر ۷۵ متر و در سایر شهرها با خانه زیر ۹۰ متر مشمول دریافت وام ودیعه خواهد شد.

بخشی از پذیرفته‌شدگان مسکن ملی حذف شدند

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به حذف بخشی از پذیرفته‌شدگان طرح ملی مسکن از اعمال اصلاحاتی در قانون پیش فروش ساختمان خبر داد.

انتقاد تعزیرات از توزیع فصلی و مناسبتی خودرو

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با انتقاد از توزیع فصلی و مناسبتی خودرو گفت: تا پایان تیرماه باید ۴۰۰ هزار خودرو در کشور توزیع می‌شد، اما تعداد خودرو‌های توزیعی تا امروز کمتر از ۱۰۰ هزار خودرو بوده است.

اظهارات جدید روحانی درباره برگزاری تجمعات گوناگون

رئیس جمهوری، عادی‌انگاری وضعیت کنونی و اضطراب‌افکنی را خطرناک دانست و گفت: اگر مردم فکر کنند وضعیت عادی است و ویروس کرونا دیگر خطرناک نیست، با مشکل روبه‌رو می‌شویم و اگر اضطراب و هراس در مردم ایجاد کنیم، به گونه‌ای که فعالیت‌های اجتماعی، اضطراری، خدمات و اقتصادی متوقف شود، این موضوع هم نادرست است.

دلالی بانک‌ها در بازار مسکن

عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از فعالیت دلالانه بانک‌ها در بازار مسکن و افزایش نرخ در این بخش، گفت: بانک‌ها به عاملی برای تنش اقتصادی و گرانی تبدیل شده‌اند.

آخرین وضعیت بازار مسکن (۹۹/۰۴/۲۱)

بر طبق گزارشی که بانک مرکزی منتشر کرده است، میانگین نرخ یک متر زیربنای واحد مسکونی معامله‌شده در شهر تهران طی خردادماه به عدد بی‌سابقه ۱۸ میلیون و ۹۴۹ هزار تومان رسید.

احتمال اخذ مالیات از خریداران جدید خودرو

یک مقام مسئول در وزارت امور اقتصادی و دارایی از پیشنهاد وزیر اقتصاد برای اخذ مالیات پلکانی از خریداران خودرو صفر خبر داد؛ این مالیات تنها در صورتی شامل خریداران می‌شود که خودرو را تا یک سال بعد از خرید از کارخانه، در بازار بفروشند.

زمان اخذ مالیات از خانه‌های خالی اعلام شد

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: اخذ مالیات از صاحبان خانه‌های خالی در سه ماهه دوم سال ۹۹ رسما عملیاتی خواهد شد.

زمان صدور دعوتنامه دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد: این وعده را می‌دهیم که در اوایل مردادماه دعوت نامه‌های مشتریان برای تکمیل وجه و تحویل خودرو ارسال شود.

چند درصد لوازم یدکی خودرو در بازار تقلبی است؟

سخنگوی اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو گفت: متاسفانه منکر وجود جنس تقلبی و فیک در بازار نیستیم و حدود ۲۰ درصد از قطعات درحال‌حاضر بی‌کیفیت هستند.

 

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها