|
کدخبر: 163265

آپارتمان در نیاوران متری چند؟

به گفته یک مشاور املاک، آپارتمان‌های نیاوران این روزها از متری حدود ۴۵میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

راه و مسکن آپارتمان در نیاوران متری چند؟

 نیاوران یکی از محله‌های تهران است که در منطقه یک شهرداری این شهر قرار دارد؛ این محله از محله‌های مرفه‌نشین در شمال تهران بوده و قیمت مسکن در آن بسیار بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران (حدودا ۳۰میلیون تومان) است.

یکی از کارشناسان مشاور املاکی که در محله نیاوران فعالیت می‌کند، در گفت‌وگویی گفت: قیمت مسکن در این محله از متری حدود ۴۵میلیون تومان شروع شده و قیمت‌های بالای ۱۰۰میلیون تومان برای هر متر مربع نیز در بین فایل‌ها دیده می‌شود.

وی با تاکید براینکه آپارتمان‌های لوکس زیادی در این محله وجود دارد و این مساله در قیمت واحدها موثر است گفت: یکی از عوامل مهم که در تعیین قیمت مسکن نقش دارد، امکانات موجود در ساختمان است و این امکانات می‌تواند تا حد زیادی بر قیمت بیافزاید؛ همچنین در بسیاری از برج‌ها، پنت‌هاوس‌ها و... هرچه به طبقات بالاتر برویم، قیمت مسکن نیز افزایش دارد و عموما واحدهای طبقات پایینی، اختلاف قیمت زیادی با واحدهای طبقات بالا دارد.

این کارشناس مشاور املاک همچنین اظهار داشت: گل سنگ یکی از مناطق گران قیمت در نیاوران است؛ واحدی ۲۷۰متری و ۳ساله در این منطقه متری ۱۰۵میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین یک دستگاه آپارتمان ۱۸۰متری و نوساز در خیابان همایون متری ۸۵میلیون تومان قیمت گذاشته شد.

وی ادامه داد: از دیگر فایل‌های موجود، یک دستگاه آپارتمان ۱۲۰متری و نوساز در مرجان است که متری ۷۰میلیون تومان قیمت خورد. قیمت واحدی ۱۱۰متری و ۱۰ساله در خیابان امیر نیز متری ۶۰میلیون تومان بوده است.

این کارشناس مشاور املاک در پایان با تاکید بر رکودی که مدت زیادی بر بازار مسکن حاکم است، گفت: تعداد معاملات مدت زیادی است که روندی کاهشی دارد و مانند قبل نیست؛ اما قیمت مسکن تغییر زیادی نداشته و اگر کاهشی صورت گرفته، بسیار جزیی بوده است.

خانه‌-های-نیاوران-تهران-چند

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها