|
کدخبر: 160419

تقویت بخش خصوصی برای ساخت خانه

معاون مسکن و ساختمان با اشاره به اینکه مشارکت بخش خصوصی برای تولید مسکن تقویت می‌شود از تشکیل دبیرخانه تعامل دولت با بخش خصوصی برای تولید مسکن در وزارت راه و شهرسازی، خبر داد.

راه و مسکن تقویت بخش خصوصی برای ساخت خانه

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان از تشکیل دبیرخانه تعامل دولت با بخش خصوصی برای تولید مسکن خبر داد و گفت: جلسات متعددی با حضور فعالان بخش مسکن، تامین‌کنندگان منابع مالی، سازندگان، معاونت‌های علمی ریاست جمهوری، سازمان بورس، بانک مرکزی، بانک مسکن و همه فعالان عرصه مسکن تشکیل شده است که هدف آن تسهیل‌گری در تولید مسکن و مشارکت بخش خصوصی است.

معاون مسکن و ساختمان تصریح کرد: با توجه به نیاز کشور به مسکن به دنبال راهکارهایی برای تامین مالی مسکن و تکمیل چرخه تولید هستیم تا حداقل وابستگی به منابع دولتی ایجاد شود و در عین حال، نظرات بخش خصوصی نیز در چرخه تولید مسکن برای مشارکت در ساخت‌وساز اعمال شود.

محمودزاده همچنین از تشکیل ۶ کارگروه تخصصی در دبیرخانه تعامل دولت با بخش خصوصی برای تولید مسکن در وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: کارگروه‌های تامین مالی، تامین زمین، صنعتی‌سازی و مدل‌های جدید ساخت‌و‌ساز، صدور خدمات فنی و مهندسی، ضوابط و مقررات در وزارت راه و شهرسازی تشکیل می‌شود.

منبع: وزارت راه و شهرسازی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها