|
کدخبر: 156076

قیمت خانه در منطقه ۶ تهران + جدول

منطقه۶ از مناطق مرکزی تهران است که به نام قلب تهران شهرت دارد؛ نرخ مسکن در این منطقه تقریبا بالا بوده و نرخ تعداد زیادی از خانه‌های این منطقه از متوسط نرخ مسکن در تهران بالاتر است.

راه و مسکن قیمت خانه در منطقه ۶ تهران + جدول

این منطقه دسترسی بسیار مناسبی به سایر نقاط تهران داشته و از مترو و بی‌آرتی و... نیز برخوردار است و این امر نیز تاثیر بسزایی در نرخ بالای مسکن در این منطقه دارد.

امیرآباد، فاطمی، عباس آباد، یوسف آباد، قائم مقام، میدان جهاد و... از محله‌های معروف منطقه۶ به حساب می‌آید و گفتنی است که نرخ مسکن در هر یک از این محله‌ها متفاوت بوده و علاوه بر محله، کوچه، خیابان، متراژ، نور، تعداد طبقات در هر واحد، امکانات بنا، مصالح استفاده‌ شده در بنا و... در نرخ مسکن موثر است؛ در ادامه این گزارش به بررسی نرخ مسکن در هر یک از محله‌های یادشده خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی یک ماه اخیر (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است.

یکی از محله‌هایی که طی یک ماه اخیر در منطقه۶ معامله شد، واحدی ۹۴متری و ۲۱سال ساخت در یوسف آباد بود؛ این واحد با نرخ ۳۳میلیون و ۹۷۰هزار تومان در هر متر مربع فروخته شد. همچنین نرخ مسکن برای معامله واحدی ۲۵۰متری و یک سال ساخت در امیرآباد شمالی، ۱۱میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان بوده است.

خانه‌ای ۱۰۱متری و ۴سال ساخت در نصرت متری ۳۰میلیون تومان، یک واحد ۸۲متری و ۲۴سال ساخت در فاطمی متری ۳۰میلیون و ۴۵۰هزار تومان، یک دستگاه آپارتمان ۲۰۰متری و یک سال ساخت در قائم مقام متری ۴۴میلیون تومان و واحدی ۵۱متری و ۱۱سال ساخت در شیراز متری ۵۲میلیون و ۴۲۰هزار تومان به فروش رسید.

عباس آباد از دیگرمحله‌های منطقه۶ شهرداری تهران است که واحدی ۳۸متری و ۲۵سال ساخت در آن یک میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان معامله شد. همچنین جهت معامله یک دستگاه آپارتمان ۹۳متری و ۶سال ساخت در آرژانتین ۴میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان هزینه پرداخت شده است.

گفتنی است؛ واحدی ۸۸متری و ۲سال ساخت در بلواز کشاورز با نرخ ۳میلیارد و ۳۶۰میلیون تومان به فروش رسید. همچنین یک خانه ۵۱متری و ۱۳سال ساخت در میدان ولیعصر نیز متری ۲۹میلیون و ۱۲۶هزار تومان معامله شد.

قیمت_مسکن_منطقه_۶

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها