|
کدخبر: 155328

افتتاح خط کشتیرانی ایران به سوریه

مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از راه‌اندازی خط منظم کشتیرانی از بندرعباس به بندر لاذقیه سوریه خبر داد.

راه و مسکن افتتاح خط کشتیرانی ایران به سوریه

عبداله حسومی از راه‌اندازی خط منظم کشتیرانی از بندرعباس به بندرلاذقیه سوریه خبر داد و گفت: در راستای حمایت از صادرات کشور و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، خط کشتیرانی ویژۀ حمل محمولات صادراتی از ۲۰ اسفند ماه آغاز به کار می‌کند.

مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران افزود: بر این اساس محمولات صادراتی توسط کشتی‌های ناوگان شرکت حمل فله، به صورت منظم و ماهی یک بار از ایران به سوریه توسط کشتی‌های چند منظوره که قابلیت حمل محمولات فله، کالای عمومی و کانتینر به طور مجزا یا ترکیبی دارند، حمل خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه نخستین محمولۀ در تاریخ بیستم اسفند به بندر لاذقیه ارسال می‌شود، گفت: تجار و صاحبان کالا می‌توانند جهت هماهنگی با امور حمل کالای عمومی این شرکت نسبت به انجام مراحل سفارش اقدام کنند.

حسومی تصریح کرد: چنانچه راه‌اندازی این خط کشتیرانی با استقبال صاحبان کالا رو به رو شود، امکان حمل محمولات تا دوبار در ماه قابل انجام خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف از راه‌اندازی این خط کشتیرانی افزایش سهم ناوگان ملی از بازار حمل محمولات صادراتی و وارداتی در شرایط تحریم است.

شایان ذکر است طبق اعلام روابط عمومی شرکت حمل‌ فله، صاحبان کالا می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های۰۲۱۲۳۸۴۳۱۳۳و۰۲۱۲۳۸۴۳۱۴۲ تماس و یا از طریق پست الکترونیکی mkt-euroasia@sapidshpg.com اقدام کنند.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها