|
کدخبر: 146565

قیمت آپارتمان در جنوب تهران + جدول

یک دستگاه آپارتمان ۴۶متری و ۱۸سال ساخت در باغ آذری متری ۱۷میلیون و ۹۱۶هزار تومان معامله شد.

راه و مسکن قیمت آپارتمان در جنوب تهران + جدول

قیمت مسکن در دو ماه ابتدایی پاییز امسال سیری صعودی داشت؛ اما در آذر ماه نرخ مسکن کمی کاهش یافت؛ متوسط نرخ مسکن در جنوب تهران پایین‌تر از متوسط نرخ مسکن در تهران است و آپارتمان‌های محله‌های جنوبی تهران معمولا با قیمتی پایین‌تر از متوسط نرخ مسکن در تهران معامله می‌شود.

نازی آباد، راه آهن، جوادیه، افسریه، شوش، چهارصد دستگاه و... از محله‌های جنوبی تهران است.

در ادامه این گزارش به بررسی جزییات معاملات واحدهایی که طی پاییز در جنوب تهران معامله شده است، می‌پردازیم. پیش از هر چیز لازم به ذکر است؛ قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی پاییز (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است.

از آنجا که نرخ مسکن باتوجه به عواملی چون محله، متراژ، سن، مواد و مصالح به کار گرفته‌شده در بنا، امکانات و... متغیر است، امکان دارد در هر یک از محله‌ها معاملاتی با نرخ بالا و یا پایین‌تر انجام شود.

یک دستگاه آپارتمان ۴۶متری و ۱۸سال ساخت در باغ آذری متری ۱۷میلیون و ۹۱۶هزار تومان معامله شد؛ همچنین نرخ مسکن برای خرید خانه‌ای ۵۳متری و ۱۹سال ساخت در مسعودیه ۱۳میلیون و ۱۱۳هزار تومان در هر متر مربع بوده است. برای خرید واحدی ۶۵متری و ۱۳سال ساخت در افسریه نیز ۱۶میلیون و ۵۱۱هزار تومان در هر متر مربع هزینه پرداخت شد.

خانه‌ای ۴۳متری و ۲۱سال ساخت در جوادیه متری ۱۷میلیون و ۱۴۵هزار تومان، یک واحد ۶۰متری و یک سال ساخت در شوش متری ۱۳میلیون و ۷۳۳هزار تومان، یک واحد آپارتمان ۳۴متری و ۴سال ساخت در نازی آباد متری ۱۶میلیون و ۱۶هزار تومان و واحدی ۶۵متری و نوساز در راه آهن متری ۱۵میلیون و ۸۴۶هزار تومان معامله شد.

یک خانه ۴۴متری و ۸سال ساخت در منیریه متری ۱۶میلیون و ۴۹۵هزار تومان به فروش رسید؛ واحدی ۹۵متری و نوساز در تختی متری ۱۸میلیون و ۴۲۱هزار تومان و یک واحد آپارتمان ۵۸متری و ۸سال ساخت در چهارصد دستگاه متری ۱۷میلیون و ۹۳۶هزار تومان فروخته شد.

آپارتمان‌

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها