|
کدخبر: 145948

قیمت آپارتمان نوساز در شرق پایتخت + جدول

گزارش پیش رو به بررسی قیمت آپارتمان‌های نوسازی که طی یک ماه اخیر در شرق تهران معامله شده است، می‌پردازد.

راه و مسکن قیمت آپارتمان نوساز در شرق پایتخت + جدول

قیمت مسکن در شرق تهران باتوجه به عواملی چون متراژ، سن بنا، مواد و مصالح به کار رفته در ساختمان و... متغیر است. قیمت مسکن در این بخش بیش از هر چیز به محله بستگی دارد؛ آپارتمان‌های نوساز نیز معمولا قیمتی بالاتر از سایر آپارتمان‌ها دارد.

آپارتمان

در ادامه این گزارش به بررسی قیمت مسکن برای آپارتمان‌هایی که طی یک ماه اخیر در شرق تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت. پیش از هر چیز لازم به ذکر است؛ قیمت‌ها براساس معاملات انجام‌شده طی یک ماه اخیر بوده و اقتصادآنلاین در قیمت‌ها دخل و تصرفی ندارد و بنابر عواملی چون متراژ، امکانات بنا و... ممکن است آپارتمان‌های گران و یا ارزان‌تر در هر یک از محله‌های قید شده معامله و قیمت‌گذاری شود.

نارمک یکی از محله‌های شرق تهران است. قیمت مسکن در نارمک به متوسط قیمت مسکن در تهران نزدیک بوده و آپارتمان‌‌های نوساز آن قیمتی بالاتر از آپارتمان‌های قدیمی دارد. یک واحد ۸۶متری در نارمک متری ۲۶میلیون تومان معامله شد. قیمت مسکن برای واحدی ۶۰متری و نوساز در زاهد گیلانی نیز متری ۲۱میلیون و ۳۳۳هزار تومان بوده است.

تهران پارس از دیگر محله‌های شرق تهران است یک واحد ۱۰۱متری و نوساز در این محله متری ۳۵میلیون و ۲۶۳هزار تومان به فروش رفت. برای خرید واحدی ۹۰متری در دروازه شمیران نیز باید ۲میلیارد و ۳۴۰میلیون تومان هزینه پرداخت کرد.

یک خانه ۶۷متری در مجیدیه متری ۲۵میلیون تومان، واحدی ۹۸متری در پیروزی متری ۲۰میلیون تومان، یک دستگاه آپارتمان ۶۸متری در لشگر متری ۲۰میلیون و ۵۸۸هزار تومان و خانه‌ای ۱۰۵متری در محله صفا متری ۱۷میلیون و ۴۹۵هزار تومان معامله شد.

نیروهوایی یکی از محله‌های شرق است که معمولا آپارتمان‌هایش با قیمتی بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران معامله می‌شود؛ واحدی ۱۶۵متری و نوساز در این محله متری ۴۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان امضا شد. همچنین سرمایه مورد نیاز برای خرید یک خانه ۱۳۲متری در پاسداران ۸میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان بوده است.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر