|
کدخبر: 144692

فروش زمین در نیاوران به قیمت متری ۲۰۰ هزار تومان!

طی هفته گذشته در بازار املاک تهران، مالکی در منطقه نیاوران، زمین ۱۹۰ متر مربعی خود را با نرخ ۴۵ میلیون تومان به بازار عرضه کرد.

راه و مسکن فروش زمین در نیاوران به قیمت متری ۲۰۰ هزار تومان!

طی هفته گذشته در بازار املاک تهران، مالکی در منطقه نیاوران، زمین ۱۹۰ متر مربعی خود را با نرخ ۴۵ میلیون تومان به بازار عرضه کرد.

این مالک که در آگهی فروش خود به متقاضیان اعلام کرده است ملک وی به نرخ هر مربع متر ۲۰۰ هزار تومان با شرایط ویژه، بی‌واسطه همراه با سند و نقشه برای فروش عرضه شده است گفت: این زمین با شرایط ویژه و به طور کامل، در زمان خرید به طور قطعی به خریدار انتقال می‌یابد.

وی در توضیح بیشتر در این زمینه اعلام کرد: درحال‌حاضر نرخ هر متر مربع زمین آماده‌سازی شده در این منطقه نزدیک به ده میلیون تومان است.

این مالک در عین حال علت ارزان بودن زمین مورد نظر را آماده نبودن آن برای ساخت‌وساز عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه این زمین در منطقه کوهستانی واقع شده است، تبدیل آن به زمین مسکونی نزدیک به یک تا دو سال زمان می‌برد.

مالکان این نوع زمین‌ها که اغلب، نیاز به پول را به عنوان علت فروش عنوان می‌کنند معتقدند که این املاک موارد مناسبی برای خریدارانی است که به قصد سرمایه‌گذاری در بازار املاک، در پی انجام معامله هستند. به گفته آنان این زمین‌ها پس از طی مراحل آماده‌سازی به طور متوسط تا بیش از ۵۰ برابر افزایش نرخ می‌یابند.»

زمین

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها