|
کدخبر: 143420

برای ۱۲۰ متر خانه در تهران باید چقدر هزینه کرد؟

گزارش پیش رو به بررسی مشخصات و قیمت خریدوفروش آپارتمان‌های ۱۲۰متری که طی یک ماه اخیر در تهران معامله شده است، می‌پردازد.

راه و مسکن برای ۱۲۰ متر خانه در تهران باید چقدر هزینه کرد؟

بر خلاف آپارتمان‌های متراژ بالا که در همه محله‌ها دیده نمی‌شود و یا آپارتمان‌های متراژ پایین که در محله‌های خاصی بیشتر وجود دارد، وقتی برای خرید آپارتمان ۱۲۰متری به آژانس‌های املاک مراجعه می‌کنیم فایل‌های زیادی با این متراژ معرفی می‌شود. قیمت مسکن برای این واحدها نیز فارغ از متراژ در وهله اول به محله بستگی دارد. جز محله‌های جنوبی که بیشتر واحدها با متراژ پایین در آن معامله می‌شود، در سایر مناطق آپارتمان‌های زیادی با این متراژ معامله شده است. قیمت آپارتمان‌‌های ۱۲۰متری علاوه بر محله به موارد دیگری چون سن بنا، امکانات، متریال ساختمان و... بستگی دارد. در ادامه گزارش پیش رو به بررسی جزییات معاملات آپارتمان‌های ۱۲۰متری که طی یک ماه اخیر در تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

قیمت آپارتمان

افسریه محله‌ای در جنوب شرق تهران است. قیمت مسکن در این محله اصولا پایین‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران معامله می‌شود؛ اما آپارتمان‌های گران‌تر نیز در آن وجود دارد. یک خانه ۱۲۰متری و ۳۹سال ساخت در محله افسریه متری ۳۰میلیون تومان معامله شد. واحدی ۱۱۷متری و ۲۹سال ساخت در وحیدیه نیز متری ۲۵میلیون و ۹۸۲هزار تومان فروخته شد. برای خرید واحدی ۱۱۸متری در سروآسمان ۵میلیارد و ۲۳۰میلیون تومان و جهت معامله واحدی ۱۱۹متری و ۱۵سال ساخت در سعادت آباد، ۶میلیارد تومان پرداخته شده است.

ونک محله‌ای در منطقه۳ شهرداری تهران است که قیمت مسکن در آن از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است. یک آپارتمان ۱۱۵متری و نوساز در این محله متری ۶۰میلیون تومان و یک خانه ۱۱۸متری و ۲۹سال ساخت در قیطریه متری ۵۸میلیون و ۹۵۲هزار تومان معامله شد.

قیمت مسکن برای واحدی ۱۲۵متری و نوساز در حکیمیه متری ۳۲میلیون تومان و برای واحدی ۱۱۹متری و ۱۵سال ساخت در ابوذر متری ۲۴میلیون و ۶۷۲هزار تومان بوده است. یک آپارتمان ۱۱۹متری و یک سال ساخت در دروس متری ۶۲میلیون و ۶۷۲هزار تومان، واحدی ۱۱۸متری و ۳سال ساخت در جنت آباد متری ۴۵میلیون و ۷۴۹هزار تومان و یک خانه ۱۲۵متری و نوساز در اراج متری ۶۱میلیون تومان معامله شد. واحدی ۱۱۷متری و ۱۲سال ساخت در بلور‌سازی ۲میلیارد و ۹۰میلیون تومان فروخته شد. همچنین قیمت یک واحد ۱۱۷متری و نوساز در محله شادمهر ۴میلیارد تومان بوده است.

قیمت-آپارتمان

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها