|
کدخبر: 142353

قیمت جدید هر متر مسکن ملی در پرند چند؟

مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: قیمت تمام شده ساخت هر متر مربع مسکن ملی در شهر جدید پرند حدود ۴ میلیون تومان است.

اقتصاد قیمت جدید هر متر مسکن ملی در پرند چند؟

محسن وطن‌خواهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه واحدهای مسکن ملی که در شهر جدید پرند به اتمام رسیده‌اند، واحدهای مسکن مهری بوده‌اند که در مرحله فونداسیون قرار داشته‌اند، گفت: بخش عمده‌ای از این واحدها به دلیل تخلفات پیمانکاران نیمه‌کاره رها شده بودند اما با همکاری وزارت راه و شهرسازی ساخت این واحدها به اتمام رسید.

او ادامه داد: واحدهای مسکن مهری که تبدیل به مسکن ملی شده‌اند، تفاوت بسیار زیادی از لحاظ کیفیت، مصالح ساختمانی، نما و سازه دارند و تمامی استاندارهای آنها مورد تایید است.

وطن‌خواهی با اشاره به اینکه مساحت این واحدها از مساحت واحدهای مسکن مهر بیشتر است، افزود: متوسط مساحتی که برای این واحدها در نظر گرفته شده ۸۵ تا ۱۱۰ متر است و از لحاظ سازه، نازک کاری آن‌ها نیز با تمامی استاندارهای روز دنیا مطابقت دارد.

مدیر عامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه مصالح ساختمانی که در این واحدها به کار گرفته شده در مقایسه با سایر واحدها از استاندارد بهتری برخودار است، افزود: شیرآلات و مشاعات واحدهای مسکن ملی از کیفیت بالایی برخودار هستند.

افتتاح یک هزار واحد مسکن ملی در شهر پرند تا پایان سال

به گفته وطن خواهی حدود ۲ هزار واحد مسکن مهری که در مرحله فونداسیون و پی ریزی قرار داشتند، تبدیل به مسکن ملی شدند و حدود یک هزار از این واحدها تا عید به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت عمران پرند اظهار کرد: ساخت این واحدها از ۴ ماه پیش آغاز شده است و امیدواریم نیمی از این واحدها را تا عید به بهره‌برداری برسانیم.

وطن خواهی با تاکید بر اینکه سهمیه ساخت مسکن ملی در پرند ۲۵ هزار واحد بوده است، گفت: مسکن ملی در چند دسته در حال ساخت است که تعدادی از آنها در قالب مشارکت، تعدادی در قالب واگذاری گروهی و تعدادی هم در قالب مسکن یکم و از طریق واریز مبلغ توسط متقاضی ساخته می‌شود که امیدواریم تا پایان سال یک هزار از آنها را تحویل دهیم.

او توضیح داد: آورده اولیه متقاضیان برای مسکن ملی ۴۰ میلیون تومان است که بخش عمده‌ای از آنها واریز شده و سایر مبالغ هم در مراحل مختلف از جمله ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان واریز می‌شود.

وطن‌خواهی اضافه کرد: هزینه ساخت مسکن ملی در شهر پرند کمی افزایش یافته و قیمت تمام شده هر متر مربع حدود ۴ میلیون تومان است.

مدیرعامل شرکت عمران پرند در پایان تصریح کرد: ۷۷ هزار واحد مسکن مهر تاکنون به بهره‌برداری رسیده‌اند و حدود ۱۰ هزار واحد باقی مانده‌اند که امیدواریم بتوانیم با کمک شورای تامین، اعتبار آنها حل‌وفصل کنیم و تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    برای ما مهم نیست ما هرگز صاحب خانه نمی شویم .
    وقتی حود کرده را تدبیر نیست ............وقتی قیمت یک متر که می شود یک میلیون کردید 40 میلیون ........مردم مغز خر نخوردند که چنین خانه ای بخرند که حتی یک گرم طلا در ان بکار نرفته ...زیرا طلا گرمی یک میلیون است در 5 متر ان 5گرم طلا بکار برده شده ...تازه می شد 5 میلیون ...خوشحال بودیم که 5 گرم طلا در ان بکار برده شده ..نه اجر و سیمان.....یک کمی فکر کنید .......مردم نه دارند بخرند ..نمی ارزد بخرند ...پس نمیخرند ..همه امروز و صبحی چادر می زنند ......جوانها هم تا ابد مجرد می مانند ..خانه های فحشا هم صد برابر می شود ..اگر قدیک در هر شهر یک خانه فحشا بود ..ان موقع مثل بنگاهای معاملاتی که سر هر کوچه 5 تاست ....خانهای فحشا هم میشود 5 تا 5 تا .بعدا همه را زیر یک میلیون حراج میکنید چرا ساسنورچی نمی گذتری رد شود ..به کام برج سازتت خوش نیامد

  • ناشناس ارسالی در


    خوب بارک الله ..وقتی میگوییم قانون جنگل را تمام کنید انگار داریم برای دیوار تعریف میکنیم ..اگر صنف دلالی بنگاه داری را می بستید ...اکنون چنین جنایتی رخ نمی داد ....باید همه اسناد زیر نظر دولت و دادگستری باشد ...این بنگاهها هستند که باعث و بانی بدبختی مردم شده اند ..این کار افرینی نیست برای عدهای مفت خور که بنشینند در یک اتاق با نوشتن یک مبالغه نامه ....این جور مردم را بجزونند ...اگر این صنف را منحل کنید نصف مشکلات کشور بر طرف می شود ....همان پولی که این بنگاه مفت خور می خواهد بگیرد دولت بگیرد و صندوقش را پر کنند ..تا مردم با خیال راحت معامله یا خریدو فروش کنند .......شما تا کی میخواهید این صنف بنگاه داری را نگه بدارید به خاطر 2000 نفر 70 میلیون ادم را بیچاره کردید ..اینها برون از بازویشان نان بخورند ..نه از دادن یک کد رهگیری.. یک برگه در هر معامله 20 میلیون پول ببرند ...در جایی اینترنت است برای ارایه و نشان دادن خانهبدون قیمت هیچ اجتیاجی به این صنف مفت خور دزد نیست....دادگستری باید قیمت خانه را تعیین کند .......ادارات ثبت را زیاد کنید انها را هم دران ادارات استخدام کنید ...ولی باید قانون باشد نه قانون جنگل

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها