|
کدخبر: 141702

قیمت آپارتمان در منطقه ونک + جدول

آپارتمان‌های محله ونک تهران طی ۴۵روز اخیر در بازه قیمتی ۲۶ تا ۶۸میلیون تومان در هر متر مربع معامله شده است.

ونک محله‌ای در منطقه۳ شهرداری تهران با دسترسی مناسب است. متوسط نرخ مسکن در این محله از متوسط نرخ مسکن در تهران بسیار بالاتر است و برخی آپارتمان‌های منطقه با قیمت‌هایی بسیار بالا و نجومی معامله می‌شود. هر متر مربع از آپارتمان‌های محله ونک طی ۴۵روز اخیر بین ۲۶ تا ۶۸میلیون تومان معامله شده است. در ادامه این گزارش به بررسی نرخ آپارتمان‌ هایی که در یک ماه و نیم اخیر در محله ونک معامله شد، خواهیم پرداخت؛

یک واحد آپارتمان ۱۶۰متری و ۴۵سال ساخت در خیابان شیخ بهایی متری ۴۶میلیون و ۸۸هزار تومان به فروش رفت. همچنین نرخ هر متر مربع از واحدی ۲۰۸متری و ۱۶سال ساخت در همین خیابان، ۵۰میلیون و ۲۶۰هزار تومان بوده است. خانه‌ای ۹۱متری و نوساز در بزرگراه کردستان متری ۶۸میلیون و ۷۴۶هزار تومان و واحدی ۱۱۵متری و نوساز در خیابان نسترن متری ۶۰میلیون تومان معامله شد.

یک واحد ۱۲۲متری و ۱۴سال ساخت در خیابان شهید عباس شیرازی متری ۵۰میلیون و ۱۰۱هزار تومان به فروش رفت. برای خرید خانه‌ای ۱۲۹متری و ۲۳سال ساخت در بزرگراه نیایش نیز ۳میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان هزینه پرداخت شد که ارزان‌ترین واحد معامله‌شده ونک در پاییز امسال بوده است.

آپارتمانی ۹۲متری و ۱۴سال ساخت در کوچه کارخانه متری ۳۹میلیون و ۶۶هزار تومان و یک خانه ۱۰۰متری و نوساز در میدان ونک متری ۵۲میلیون تومان فروخته شد.

آپارتمان-ونک

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر