|
کدخبر: 140200

قیمت آپارتمان در منطقه نارمک + جدول

آپارتمان‌های محله نارمک طی یک ماه اخیر بین متری ۲۱ تا ۶۰میلیون تومان معامله شده است.

راه و مسکن قیمت آپارتمان در منطقه نارمک + جدول

نارمک محله‌ای در شمال شرق تهران و منطقه۸ شهرداری است. محله نارمک دارای صد میدان اصلی است که میدان هفت حوض مهم‌ترین و معروف‌ترین میدان آن است. محله نارمک از دسترسی مناسبی برخوردار است؛ نرخ مسکن برای واحدهای معامله‌شده نارمک طی یک ماه اخیر بین ۲۱ تا ۶۰میلیون تومان در هر متر مربع متغیر بود.

گران‌ترین واحدی که طی یک ماه اخیر در نارمک معامله شد، یک خانه ۲۰۹متری و نوساز در خیابان گلبرگ شرقی بود. این آپارتمان متری ۶۰میلیون تومان به فروش رفت. یک آپارتمان ۵۵متری و ۵سال ساخت در میدان بیستم متری ۳۰میلیون و ۴۵۳هزار تومان معامله شد. همچنین برای خرید یک خانه ۸۶متری و ۴سال ساخت در خیابان شهید احدزاده دو میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان پرداخت شده است.

ارزان‌ترین آپارتمان نارمک طی یک ماه اخیر واحدی ۱۰۸متری و ۱۵سال ساخت در میدان پنجاه و دوم بود. این واحد متری ۲۱میلیون و ۹۰۹هزار تومان به فروش رفت. واحدی ۵۸متری و ۹سال ساخت در خیابان جانبازان غربی متری ۲۹میلیون و ۷۲۵هزار تومان، آپارتمانی ۵۲متری و ۱۲سال ساخت در خیابان شهید ثانی متری ۳۱میلیون و ۶۲۱هزار تومان و یک خانه ۵۴متری و ۲۱سال ساخت در خیابان شهیدان رودباری متری ۲۴میلیون و ۹۴۰هزار تومان معامله شد. نرخ واحدی ۴۹متری و ۹سال ساخت در خیابان شهید علیرضا دقیق متری ۳۲میلیون و ۷۳۰هزار تومان بوده است. برای خرید یک خانه ۱۲۶متری و ۴۰سال ساخت در میدان نبوت (هفت حوض) باید ۴میلیارد تومان هزینه کرد.

قیمت-آپارتمان-نارمک-

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها