|
کدخبر: 113324

تقاضای مصرفی بازار معاملات مسکن

مشاوران املاک مناطق مصرفی ۴ و ۵ با اشاره به روند بازار طی هفته‌های اخیر می‌گویند: طی چند هفته گذشته عرضه‌کنندگان آپارتمان‌های مسکونی در بازار معاملات نیز با ملاک قرار دادن روند سایر بازارها، قیمت‌های پیشنهادی خود را افزایش داده‌اند.

راه و مسکن تقاضای مصرفی بازار معاملات مسکن

در این میان بخش مهمی از متقاضیان مصرفی بازار مسکن همچون ماه‌های گذشته به دلیل بیشتر شدن شکاف قیمت‌ها و قدرت خرید خود، از بازار عقب‌نشینی کردند.

با این حال گروهی از متقاضیان که بخشی از بودجه خود را طی چندماه اخیر به سایر بازارها منتقل کرده بودند با کسب سود از روند افزایش نرخ در این بازارها، اکنون بودجه خود را افزایش داده و به بازار وارد شده‌اند.

به گفته آنها بخش مهمی از خریداران فعلی در بازار مسکن، متقاضیانی هستند که به دنبال تبدیل به احسن کردن ملک خود هستند. به این معناکه با فروش آپارتمان فعلی خود و خرید یک آپارتمان دیگر بنا دارند یا «منطقه سکونتی» یا اینکه «متراژ واحد مسکونی» خود را تغییر دهند. به این ترتیب با افزایش بودجه دوباره به بازار وارد شده و خرید خود را انجام می‌دهند.

این مشاوران املاک در عین حال عنوان می‌کنند این خریداران اگرچه بودجه خود را ارتقا داده‌اند اما در مقابل با هر نرخ پیشنهادی نامتعارف از سوی فروشنده نیز حاضر به خرید نمی‌شوند.

 

منبع: راهبرد معاصر
  • الهیار ارسالی در

    لطفا دروغ نگویید، مسکن چراغ خامش دارد پی ش میرود، توقف در کار نیست، وقتی مسکن ملی برای سه سال دیگر بود قیمت زمین در نابجا آباد اینقدر تمام میشه، چطور این حرفها ر ا میزنید چرا مردم را گول زردی شما دو ماه پیش گفتید صبرکنید نخورید این شد نتیجه، ، اگر حرف نزنید بهتر است مردم خود بهترین کارشناس هستند، اطفا،

  • احسان ارسالی در

    این اختاپوس مسکن تا وقتی دست از سر بازار مسکن بر ندارن وضعیت همین است وقتی خود وزیر مسکن سوداگر بازار مسکن است تا وقتی بانک ها با همکاری دولت یکه تازی میکنند هیچ راهی وجود ندارد مردم را گول نزنید

ارسال نظر