|
کدخبر: 113016

ساخت ۱۷۱ هزار واحد مسکن محرومان توسط بسیج سازندگی

رئیس بسیج مستضعفان گفت: تاکنون ۱۷۱ هزار واحد مسکن محرومان در حوزه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی ساخته شده است.

راه و مسکن ساخت ۱۷۱ هزار واحد مسکن محرومان توسط بسیج سازندگی

غلام رضا سلیمانی رئیس بسیج مستضعفان در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با وزارت راه وشهرسازی در زمینه محرومیت زدایی با بیان اینکه بسیج یک نهاد مردمی است که در عین حال نیروی متخصص مردمی در آن سازمان‌دهی شده است گفت: بسیاری از نیرو‌های فعال در این سازمان در حوزه محرومیت زدایی و رفع مشکلات زیر ساختی کشور فعالیت دارند.

او ادامه داد: در زمینه ساخت مسکن محرومان هم بنیاد تعاون و شرکت‌های زیر مجموعه آن فعالیت های گسترده‌ای داشته اند.

سلیمانی با بیان اینکه تمام توانایی خود را به میدان خواهیم آورد تا در زمینه احداث راه‌های روستایی و ساخت مسکن محرومان فعالیت کنیم افزود: برنامه‌هایی برای ساخت مسکن محرومان در دستور کار داریم و برنامه ها در زمینه رفع محدودیت ها و توسعه مناطق حاشیه‌ای استان‌های هدف را با اولویت ساخت مسکن محرومان و مستضعفان با سرعت مناسب و استاندارد لازم انجام خواهیم داد.

رئیس بسیج مستضعفین تصریح کرد: رضایت مردم را در این بخش کسب خواهیم کرد و یک برنامه میان مدت را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

سلیمانی تاکید کرد: برای راه‌های روستایی امکانات و ماشین آلات در اختیار داریم و از لحاظ تخصصی هم بسیج مهندسان عمران را در اختیار داریم و این مهندسان در سطوح کارشناسی و مهندسی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

رئیس بسیج مستضعفین بیان کرد: گروه‌های جهادی در اختیار داریم که تخصص آن‌ها ساخت مسکن برای محرومان است و تاکنون ۱۷۱ هزار واحد مسکن محرومان توسط سازمان بسیج سازندگی ساخته شده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها