|
کدخبر: 112803

آخرین آمار از تعداد تاییدشدگان مسکن ملی در تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: پس از پالایش اطلاعات ثبت کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در این استان نزدیک به سه هزار نفر مورد تائید قرار گرفته اند که از این تعداد تنها ۲۴۰نفر افتتاح حساب کرده اند.

راه و مسکن آخرین آمار از تعداد تاییدشدگان مسکن ملی در تهران

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد گفت: پس از پالایش اطلاعات ثبت کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در این استان نزدیک به سه هزار نفر مورد تائید قرار گرفته اند که از این تعداد تنها ۲۴۰ نفر افتتاح حساب کرده اند.

محبت خواه افزود: با توجه به وضعیتی که برای طرح اقدام ملی در نظرگرفته ایم اولویت اول باید افتتاح حساب باشد. بخشنامه ای با هماهنگی مقام عالی وزارت صادر شده مبنی بر اینکه کسانی که تا ۱۵ مرداد ماه سال جاری اقدام به واریز وجه به مبلغ ۴۰ میلیون تومان و افتتاح حساب نکنند به یقین از سامانه طرح اقدام ملی تولید مسکن حذف می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با تصریح اینکه پیشرفت اقدام ملی در گرو واریز وجه متقاضیان مسکن در این طرح است، گفت: ضروری است همه شهروندان استان تهران که تاکنون پیامک افتتاح و واریز وجه دریافت کرده‌اند تا دو هفته آینده نسبت به واریز وجه اقدام کنند تا در سامانه اقدام ملی باقی بمانند چرا که در غیر اینصورت مشمول دستور العمل حذف از طرح خواهند شد.

وی افزود: بطورکلی در استان تهران طی دو مرحله ۶۴ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

محبت خواه ادامه داد: بیش از ۷۳ هزار واحد برای ساخت اقدام ملی مسکن در برنامه استان تهران پیش بینی شده که این شامل شهرهای جدید و شهرستان های این استان است.

 

منبع: فارس

ارسال نظر