|
کدخبر: 109177

نوبت احضار متهم اول بازار مسکن

این دوره ، ناظر به دوره وزارت وزیر چند هزار میلیاردی است که با لجاجت و افتخار گفت در دوره مدیت من، حتی یک خانه هم نساختیم!

راه و مسکن نوبت احضار متهم اول بازار مسکن

محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

آقای روحانی امروز گفت: اعتراف می‌کنم دولت در بخش مسکن دچار عقب ماندگی شد و یک عقب ماندگی در دولت یازدهم داشتیم.

این دوره ، ناظر به دوره وزارت وزیر چند هزار میلیاردی است که با لجاجت و افتخار گفت در دوره مدیت من، حتی یک خانه هم نساختیم!

این کار مصداق بارز ترک فعل درحوزه مسئولیت و مدیریت است؛ اگر خیانت در امانت نباشد. در واقع، در حوزه مسکن نه با عقب ماندگی بلکه در جا زدن و رساندن وضعیت بازار مسکن به حد انفجار مواجه هستیم.

عباس آخوندی نه تنها موجب رکود در تولید شد، بلکه با استنکاف از عدم اجرای قانون اخذ مالیات از خانه های خالی، موجب احتکار ۲ میلیون و پانصد هزار واحد مسکونی توسط سوداگران شد. با کاهش تولید و عرضه، طبیعی بود قیمت مسکن دچار لجام گسیختگی شود و سایر قیمت ها را هم متورّم کند.

آیت الله رئیسی اخیرآ اعلام کرد "گاهی ترک فعل ها از انجام برخی اقدامان پر ضررتر است. سیاست قطعی دستگاه قضایی، پیگیری و مواخذه مسولی است که به وظایف خود عمل نکرده است".

اکنون با اعتراف رسمی رئیس جمهور، جا دارد دستگاه قضایی، آقای آخوندی را برای محاکمه احضار کند. او حقوق میلیون ها شهروند از طبقات پایین و متوسط را پایمال کرده و در حلقوم مفسدان ریخته است.

این غیر از فرصت ایجاد میلیون ها شغل در حوزه مسکن است که آقای آخوندی از جوانان دریغ کرد. البته به جاست که از او درباره دارایی هایش و این که "از کجا آورده" هم، سوال شود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

 

منبع: مشرق

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها