|
کدخبر: 106873

قیمت آپارتمان در نیاوران چند؟

در گزارش پیش‌رو به جدیدترین آمار معاملات انجام شده خرید و فروش مسکن در محله نیاوران تهران خواهیم پرداخت.

راه و مسکن قیمت آپارتمان در نیاوران چند؟

بر این اساس یک واحد آپارتمان نوساز ۱۵۰متری در یک برج فول امکانات متری ۶۸میلیون تومان در اواخر خرداد۹۹ معامله شده است و مشابه این آپارتمان در هفته اول تیر ماه متری۷۰ میلیون تومان قیمت گذاشته شده است!

نیاوران در منطقه ۱ شهرداری تهران و از جمله محلات محبوب برای اعیان نشینان است. از شرق با دارآباد، شمال با ارتفاعات کلک‌چال، از غرب با تجریش و از جنوب با فرمانیه و کامرانیه هم‌مرز است.

یکی از مشاوران معاملات املاک در خیابان محمودی گفت: گل سنگ، محمودی ۱ و ۲ تبریزی، مرجان ، عمار، یاسر از جمله مناطق محبوب محله نیاوران است. پایه قیمت یک واحد نوساز در تیرماه ۹۹ بین ۵۰ تا ۷۰میلیون تومان معامله شد. تحولات مسکن در تیرماه ۹۹ موجب افزایش قیمت مسکن در نیاوران شد، یک واحد آپارتمان نوساز در یاسر و محمودیه نیاوران تا متری ۷۵ میلیون تومان هم قیمت گذاشته شده است.

ارزان‌ترین‌ها و گران‌ترین‌های نیاوران

یکی از مشاوران معاملات املاک که بومی نیاوران است، گفت: محله‌های نیاوران از نظر ساختار و لوکیشن تفاوت چندانی با هم ندارد، گفت: شمال کاخ نیاوران، خیابان دربند، خیابان مژده، بوکان از جمله محله‌های سطح پایین‌تر نیاوران است اما باید در نظر داشت نیاوران یک برند است.

وی افرود: زینعلی بهتر از شمال کاخ نیاوران و ضعیف‌تر از گل سنگ است، قیمت پایه یک آپارتمان در این محله متری بین۴۵ تا ۷۰ میلیون تومان است. یک واحد آپارتمان نوساز ۱۵۰ متری در یک برج فول امکانات متری ۶۸ میلیون تومان در اواخر خرداد۹۹ معامله شد. مشابه این آپارتمان اکنون متری۷۰ میلیون تومان قیمت گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه قانون خاصی در قیمت‌گذاری مسکن وجود ندارد، اظهار کرد: متقاضیان خرید مسکن باید برای خرید مسکن، موارد مسکنی مشابه را بررسی و سپس اقدام به انتخاب و خرید کنند. یک واحد آپارتمان در نیاوران امروز متری۹۰ میلیون تومان هم قیمت گذاری می‌شود، اما وقتی متقاضی خرید آن وجود ندارد فروشنده مجبور است قیمت را پایین‌تر اعلام کند.

یکی از مشاوران معاملات املاک در نیاوران اظهار کرد: پنت هاوس ۲۳۰ متری یک برج باغ‌ در نیاوران با قیمت پایه متری ۷۰ میلیون تومان، ۱۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در تیر۹۹ معامله شد.

مقایسه قیمت مسکن تیر امسال و پارسال

وی در ادامه گفت: تا هفته آخر خرداد۹۹، یک آپارتمان در نیاوران با متوسط قیمت متری ۶۰میلیون تومان معامله می‌شد. با آغاز تیر ماه و افزایش قیمت مسکن، یک واحد آپارتمان در همین محدوده با متوسط قیمت ۶۵میلیون تومان قیمت گذاشته شده است.

یک مشاور املاک در نیاوران اظهار کرد: تیرماه ۹۸ یک واحد آپارتمان نوساز در نیاوران با متری ۴۸ تا ۵۵ میلیون تومان معامله شده بود و یک آپارتمان بیش از ۱۰ سال ساخت، در تیر ۹۸ به طور متوسط بین ۳۸ تا ۴۵ میلیون تومان معامله شد. امروز کف قیمت یک واحد آپارتمان در برج‌ باغ‌های نوساز نیاوران متری۷۵ تا ۸۰میلیون تومان و برای انواع قدیمی ساز متری ۵۵میلیون تومان است.

قیمت آپارتمان‎‌های نوساز‌ بالای کاخ نیاوران

یکی از مشاوران املاک در محدوده کاخ نیاوران گفت: یک واحد ۱۹۰متری نوساز در محدوده بالای کاخ نیاوران، هوشمند با امکانات کامل، آسانسور داخل واحد، دوبلکس، لابی مجلل، سالن ورزش، استخر، سونا، جکوزی، سالن کودک، پارکینگ با پایه متری ۷۴میلیون تومان، ۱۴میلیارد و ۶۰میلیون تومان در اردیبهشت۹۹ معامله شده است. مورد مشابه این آپارتمان در تیرماه۹۹ متری ۷۸میلیون تومان قیمت گذاشته شده است. تیر ماه ۹۸ مشابه این آپارتمان متری ۶۷میلیون تومان در همین منطقه معامله شده است.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها