|
کدخبر: 99580

آرامش بازار با حذف قیمت‌های اینترنتی مسکن

مجید کیانپور اظهار کرد: دستگاه قضا سال گذشته سایت های اینترنتی را مکلف به عدم درج قیمت در آگهی های خرید و فروش کرد که پس از این اقدام بازارهایی مانند مسکن و خودرو به ثبات و آرامش رسید.

اقتصاد آرامش بازار با حذف قیمت‌های اینترنتی مسکن

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: خوشبختانه با ورود دستگاه قضا و حذف قیمت سایت‌ها بازار مسکن به سمت ثبات و آرامش حرکت و تلاطمات فروکش کرده است.

مجید کیانپور اظهار کرد: دستگاه قضا سال گذشته سایت های اینترنتی را مکلف به عدم درج قیمت در آگهی های خرید و فروش کرد که پس از این اقدام بازارهایی مانند مسکن و خودرو به ثبات و آرامش رسید.

وی ادامه داد: اما متأسفانه پس از مدتی این سایت‌ها بار دیگر اقدام به درج قیمت در آگهی ها کردند که باعث شد قیمت ها در بازارهای هدف افزایش یابد که خوشبختانه بار دیگر دستگاه قضا به این مسئله ورود کرده است.

وی افزود: آنچه واضح و مبرهن است، نقش و فعالیت دلالان در سایت های اینترنتی است، متأسفانه به دلیل نبود نظارت و عدم ساختار درست، این سایت ها به مرکزی برای فعالیت دلالان تبدیل شده اند، این افراد به صورت گروهی و سازمان یافته اقدام به درج قیمت بالاتر از نرخ بازار کرده و این مسئله زمینه ساز افزایش قیمت ها می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: عدم ثبت و احراز هویت کاربران یکی از مشکلات سایت های اینترنتی است، در شرایط کنونی مشخص نیست که چه افراد یا گروه هایی اقدام به درج آگهی خرید و فروش می کنند و این مسئله فضا را برای مدیریت این حوزه سخت کرده است.

کیانپور تاکید کرد: خوشبختانه با ورود دستگاه قضا و حذف قیمت سایت‌ها بازار مسکن به سمت ثبات و آرامش حرکت و تلاطمات فروکش کرده است.

 

منبع: تسنیم
  • محمد ارسالی در

    پس چرا مشهد حذف نمی کنید ثانیه ای دو میلیون می کشند روی خونه

  • محمد ارسالی در

    مسکن ما فقط دست سایت دیوار و شیپور املاکی فقط روی صفحه بارگذاری می کنند ثانیه ای 2 میلیون گرون می کنند الان در مشهد تو یک هفته خونه 100 میلیون گران شده مردم به تن فروشی افتادن مسئولین در خواب ناز هستن

  • ناشناس ارسالی در

    وفتی سایت دیوار به طورمجانی اگهی فروش مل ک رامنتشرمیکند یقینا هزینه های سنگینی را ازدلالهای ملک دریافت میکند این سایت دیو ارمتعلق به کیست؟ واقعا یک لحظه به ان سای ت واردشوید یک ملک راقیمت ان تا هرچقدر دو ست داشتید مینویسید وسایت دیوارهم یکی دو دقیقه بعد وبعضا همان لحظه انرامنتشرنیکند همین لخظه صدها اگهی فروش درشیراز ذرسایت دیوارمنتشرشده که هیچ نظارتی روی ان نیست بااینکه هیچ خریداری دربازارمسکن وجود ند ارد لیکن انتشاراگهی درسایت دیواربا قیمته ای مضحک ادامه دارد تردیدی نیست که تبانی با دلالهای مسکن دراین سایت وجود دارد از دستگاه محترم قضایی درخواست رسیدگی داریم

  • خریدار مسکن ارسالی در

    همش حرف مفته. کی گفته دستگاه قضایی ورود کردهکه در دیوار قیمت مسکن درج نشه. در شی راز روزانه دارن ملک را بالا میبرن بدتر ا ز طلا و دلار شده. آپارتمانی که اول فرورد ین متری 12میلیون برای فروش گذاشته بود ام روز همون آپارتمان گذاشته متری 19میلیون. وقتی مسئولین فقط به فکر خودشون باشنو چشم شون را به روی این مشکلات ببندن و هیچنظار تینباشه میدون بازه برای سازنده ها و دلال ان از از خدا بی خبر که با تبانی با هم با زار را به سمت گرونی وحشتناک میبرن. خدا ا ز سر باعث و بانیش نگذره

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت به اينا فقط به فکر خودشونن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها