|
کدخبر: 102385

آخرین وضعیت بازار مسکن در ۹۹

رئیس اتحادیه املاک تهران می‌گوید: درحال‌حاضر امسال ۳۸ درصد معاملات مسکن نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

راه و مسکن آخرین وضعیت بازار مسکن در ۹۹

رئیس اتحادیه املاک تهران در پاسخ به این پرسش که نرخ مسکن در تهران چقدر افزایش یافته است؟ گفت: اینکه وزارت راه و شهرسازی نرخ مسکن را ۱۷ میلیون تومان اعلام می‌کند، این روشی اشتباه است، چرا که مردم نرخ مسکن خود را براساس این نرخ ارزیابی می‌کنند. بنابراین افرادی که در مناطق جنوبی تهران زندگی می‌کنند متوسط نرخ مسکن خود را ۱۴ میلیون تومان در نظر می‌گیرند.

مصطفی قلی خسروی افزود: بانک مرکزی اعلام کرده بود که نرخ مسکن ۳۸ درصد افزایش یافته است در حالی که ما نرخ مسکن را از مشاوران املاک در سطح شهر تهران پرس و جو می‌کردیم اما آنها این ادعا را رد می‌کردند. ما سیاست‌گذار و نه کنترل‌کننده نرخ مسکن نیستیم.

او اظهار کرد: ما سیاست‌گذار و نه کنترل‌کننده نرخ مسکن نیستیم. آنچه که واقعیت بازار مسکن است را به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم. درحال‌حاضر امسال ۳۸ درصد معاملات مسکن نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    چرا قیمت مسکن روپابین نمیارن،یه آپارتمان 40متری بدون هیچ امکاناتی 450میلیونه. کارگربدبخت تاچندسال بایدکارکنه تابتونه صاحب 20مترزمین بشه؟بعضی ه100تاخونه دارن وخون ملت روکردن توشیشه. چراهیچ کس نظارت نمیکنه اونجورکه برای ماشین سخت میگیرن؟

  • رضا ارسالی در

    آمارها و ارقام مقوله مسکن واقعی نیستند . مردم لطفا تحریک نشوید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها