|
کدخبر: 176363

آنان که قلبشان در جست‌جوی تغییر و تحول می تپد

ناصر بزرگمهر/ مدیر مسئول

دیگر رسانه99 آنان که قلبشان در جست‌جوی تغییر و تحول می تپد

«نمایش دادن» بخشی از زندگی فردی و جز مهمی از زندگی اجتماعی و برش کاملی از رشد و توسعه اقتصادی و جز لاینفک تجارت در جهان معاصر است.

نمایشگاه محل تجلی نمایش تلاش های انسانی در حوزه های گوناگون صنایع، معادن، انرژی، خدماتی، پولی و مالی درگذشته، حال و آینده انسان است.

بیش از یک سال به دلیل ماهیت بیماری کرونا و شرایط سخت آن، جهان از فعالیت‌های نمایشگاهی و دور هم جمع شدن و نشان دادن توانایی های خود در همه حوزه ها محروم مانده بود. هرچند در کشورهای آسیایی چون روسیه و چین شاهد تلاش‌هایی برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بودیم اما فضای تخصصی حاکم بر این رویدادها از همیشه ضعیف تر بوده است.

حال که شرایط کرونا در دنیا به سمت و سوی مهارشدن می رود، فرصتی است تا روزجهانی نمایشگاه‌ها را به همه کسانی که دلشان برای تغییر و تحول می تپد و دانایی و توانایی را با نمایش داشته های خودی و بیگانه در هر جای جهان برای اتحاد انسانی به نمایش می گذارند و در این راه قدمی بر می دارند تبریک و شادباش بگوییم و آرزوی برگزاری دوباره همه نمایشگاه هایی را بکنیم که بر دانسته ها و توانایی های انسانی می افزودند.

نویسنده: ناصر بزرگمهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها