|
کدخبر: 160969

این قاتل را شناسایی کنید+عکس

قاضی ویژه قتل عمد مشهد با صدور دستور انتشار بدون پوشش تصویر قاتل فراری مسلح در روزنامه خراسان، از شهروندان خواست چنان چه از مخفیگاه وی اطلاع دارند، خبر دهند.

دیگر رسانه99 این قاتل را شناسایی کنید+عکس

متهم تحت تعقیب که «علی مشهدی» نام دارد ،در تاریخ ۹۹/۴/۲۲ طی یک درگیری مسلحانه در اطراف روستای امرغان و با طرح یک نقشه برنامه ریزی شده، جوان ۲۲ ساله ای به نام محسن را با سلاح شکاری به قتل رساند و متواری شد. با دستگیری تعدادی از عاملان این نزاع مسلحانه، تحقیقات کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای دستگیری متهم به قتل فراری ادامه دارد.

 

۸۹۰ نفر در تصادفات  کرمان جان باختند

توکلی: ۸۹۰ نفر  امسال در تصادفات برون شهری و درون شهری استان کرمان جان خود را از دست دادند.

 فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان این که  رتبه دوم کشوری کاهش تصادفات برای نخستین بار در شهرها و جاده های  برون شهری این استان رقم خورد، افزود: بیشترین نقش در کاهش تصادفات را مردم و رسانه ها ایفا کردند.وی گفت: امسال  نزدیک به  ۱۹ درصد در کشته های جاده ای کاهش داشتیم. وی اظهار کرد :در مجموع ۲۰۷ نفر کمتر کشته و بیش از سه هزار  نفر کمتر زخمی شدند.

قاضی ویژه قتل عمد مشهد با صدور دستور انتشار بدون پوشش تصویر قاتل فراری مسلح در روزنامه خراسان، از شهروندان خواست چنان چه از مخفیگاه وی اطلاع دارند، مراتب را به پلیس ۱۱۰ یا شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۵۲۶۷ و ۰۹۳۶۳۲۵۷۴۶۸ اطلاع دهند.

زمین خواری با مدارک جعلی

توکلی فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی دولتی به ارزش بیش از  ۱۵ میلیارد ریال در عملیات پلیس امنیت اقتصادی خبر داد. به گزارش خراسان، سردار ناظری افزود:  پس از اخذ استعلامات و بررسی اسناد و مدارک و همچنین هماهنگی با مقام  قضایی  یک فقره زمین خواری در محدوده شهر کرمان محرز شد.

وی ادامه داد: در این زمینه  ۴۸۰ مترمربع از اراضی دولتی که کارشناسان ارزش آن را بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و در محدوده شهر کرمان با سند سازی تصرف شده بود، بازگردانده شد. این مقام ارشد انتظامی با بیان این که حفظ و حراست از بیت المال و اراضی دولتی از اولویت های پلیس امنیت اقتصادی است، افزود:  در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شد.

 

منبع: خراسان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها