|
کدخبر: 133352

وعده بازگشت به کار اخراجی‌ های هفت تپه

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: این قول را گرفته‌ام که ۱۵ نفر از کارگران شرکت کشت و صنعت هفت تپه که اخراج شده بودند از فردا رسماً فعالیت دوباره خود را در این شرکت آغاز کنند.

دیگر رسانه99 وعده بازگشت به کار اخراجی‌ های هفت تپه

حجت‌الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان صبح امروز با حضور در میان تجمع کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه اظهار کرد: با پیگیری صورت گرفته و صحبت با مسوولین و مدیران ذی‌ربط این قول را گرفته‌ام که ۱۵ نفر از کارگران شرکت کشت و صنعت هفت تپه که اخراج شده بودند از فردا رسماً فعالیت دوباره خود را در این شرکت آغاز کنند.

وی افزود: سه ماه پیش در جمع شما وعده کردم که اگر تا سه ماه دیگر اسدبیگی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خلع ید نشود در بین شما کارگران حضور پیدا خواهم کرد گرچه مراحلی از خلع ید پیش رفته است و در این زمینه با آیت الله رئیسی و دیگر مسوولان کشوری دیدار داشته ام اما این کار هنوز به طور کامل صورت نگرفته است به همین خاطر به وعده خود عمل کردم و بین شما حضور یافتم.

موسوی فر تاکید کرد: در این مدت سه ماهه مشکل پرداخت حقوق ها، پرداخت بیمه و بخشی دیگر از مطالبات شما را پیگیری و حل کردیم و امروز مشکل اخراج ۱۵ کارگر را برطرف کردیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به حفظ کرامت و عزت کارگران گفت: کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه تنها به دنبال حقوق مادی خود نیستند و حفظ احترام و کرامت کارگر را یکی از مطالبات جدی و اصلی آنهاست که خواسته به حقی است.

حجت‌الاسلام موسوی فر از همان روزی که در جایگاه نماینده ولی فقیه در خوزستان قرار گرفته به جد پیگیر حل مشکل کارگران نیشکر هفت تپه بوده است.

به واسطه پیگیری‌های وی و پای کار آمدن مجلس و قوه قضاییه، حقوق کارگران هفت تپه نیشکر به روز شده است و خلع ید اسدبیگی مدیر کارخانه روند جدی‌تری به خود گرفته است.

منبع: فارس

ارسال نظر