|
کدخبر: 92096

مشخصات اسمارت‌فون‌های آنر پلی ۴T اعلام شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها هندست‌های سری آنر پلی ۴T در روز ۹ آوریل عرضه می‌شوند و پیش‌تر نیز شاهد انتشار برخی مشخصات جزئی و تصاویر مربوط به ۲ اسمارت‌فون آنر پلی ۴T و آنر پلی ۴T پرو بودیم. آخرین اطلاعات منتشر شده شامل تیزری از حساب‌کاربری رسمی آنر در شبکه اجتماعی Weibo است. در این تیزر برخی مشخصات کلیدی ۲ هندست مذکور مورد تائید قرار گرفته است.

گسترش‌نیوز: توان پردازشی هر ۲ هندست از طریق تراشه کایرین ۸۱۰ تامین خواهد شد. بعلاوه هر ۲ محصول مجهز به دوربین‌های اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری‌های ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع خواهند بود. اطلاعات پیش‌تر لو رفته شامل ۲ لیست تهیه شده توسط خرده فروشان چینی بود و به مشخصات کامل هندست‌های فوق اشاره داشت. این پدیده بدان معناست که سایر اطلاعات نقل شده نیز احتمالا صحیح بوده و می‌توان انتظار داشت که آنر پلی ۴T پرو از یک پنل اولد ۶.۳ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون یک ناچ قطره‌ای شکل بهره‌برداری نماید.

پنل پشتی گوشی از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین‌های ۸ و ۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. این محصول با ۲ پیکره‌بندی مختلف شامل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی یا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار خواهد شد. همچنین سری آنر پلی ۴T با مدل‌های رنگی مشکی، سبز و آبی-بنفش سایه‌دار در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

در سوی دیگر آنر پلی ۴T از یک نمایشگر IPS با اندازه ۶.۳۹ اینچ و رزولوشن اچ‌دی پلاس و یک حفره دایروی‌شکل در گوشه فوقانی سمت چپ نمایشگر جهت استقرار دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. قسمت پشتی دستگاه از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی همراه با حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و همچنین یک اسکنر اثرانگشت خازنی میزبانی می‌کند.

منبع: آی‌تی رسان

ارسال نظر