|
کدخبر: 78301

توسعه بلاک‌چین با تمرکز بر فناوری‌های نوظهور

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما توسعه فناوری‌های حوزه هوش مصنوعی است.

گسترش‌نیوز: مهدی محمدی درباره اولویت‌های کاری ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در آینده، بیان کرد: در تلاش هستیم که با تمرکز بر روی فناوری‌های نوظهور به حوزه هوش مصنوعی و بلاک‌چین بپردازیم.

blockchain.jpg

به گفته دبیرستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری، بیشتر برنامه‌های تدوین شده ستاد حمایت از حوزه‌های هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، بلاک‌چین و فناوری‌های مجازی‌سازی است.

دبیرستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری در ادامه تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم ما در این مدت تعریف و تدوین برنامه مدون برای ستاد بود که در این برنامه، اقدامات و اولویت‌های کاری ستاد تا سه سال آینده را ترسیم کرده‌ایم.

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری با هدف توسعه فناوری‌های نوظهور و تحول‌آفرین در بخش دیجیتال و هوشمندسازی و حمایت از نوآوران و کارآفرینان دانش‌بنیان شکل گرفته است. این ستاد در تلاش است تا با استفاده از ابزارهای نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات در این عرصه گام‌های جدی برداشته شود.

منبع: مهر

ارسال نظر