|
کدخبر: 62845

اختصاصی گسترش‌نیوز:

چراغ‌های این آئودی ۲۵ حالت مختلف دارد + تصاویر

زمانی که آئودی، مدل Q۴ E-TRON را در نمایشگاه ژنو امسال رونمایی کرد، قول‌های زیادی درباره قابلیت‌های این خودرو داد.

گسترش‌نیوز: یکی از بزرگ‌ترین قول‌هایی که آئودی درباره Q۴ E-TRON داد مربوط به چراغ‌های آن می‌شود. آئودی گفته است که چراغ‌های این خودرو را می‌توان در هنگام روشن کردن به ۲۵ شکل مختلف شخصی‌سازی کرد. طبق گفته‌های این برند، خودروی ذکر شده نخستین خودرویی است که امکان تغییر حالت چراغ‌ها را به خریدار می‌دهد. با توجه به این که ۲۵ حالت مختلف برای این کار وجود دارد احتمال این که ۲ دستگاه Q۴ با چراغ مشابه را ببینید بسیار کم است.

Q4-1.jpg

Q4-2.jpg

خریداران می‌توانند ظاهر این خودرو را با تغییر الگوهای ال‌ای‌دی داخل چراغ متحول کنند. در کنار این قابلیت جذاب، Q۴ از ۲ پیشرانه برقی بهره می‌برد که یکی در قسمت جلو و دیگری عقب خودرو قرار دارد. با استفاده از این پیشرانه‌ها توان به چهار چرخ خودرو به راحتی منتقل می‌شود و نیازی به اتصال مکانیکی بین محورها وجود نخواهد داشت. حداکثر توان این خودرو با ترکیب پیشرانه‌های ذکر شده به حدود ۳۰۰ اسب‌بخار می‌رسد و Q۴ می‌تواند در مدت زمان ۶.۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

Q4-3.jpg

Q4-4.jpg

لازم به ذکر است که شارژ این خودرو در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. در صورتی که دسترسی به شارژ سریع وجود داشته باشد، تنها با ۳۰ دقیقه شارژ سریع باتری‌ها تا ۸۰ درصد شارژ می‌شوند. باتری‌های خودرو نیز به نحوی جاسازی شده‌اند که امکان طراحی بهتر چه در بخش داخلی و چه خارجی ایجاد شده است و همچنین فضای داخلی نیز بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. با توجه به قابلیت‌های این شاسی‌بلند لوکس و الکتریکی به نظر می‌رسد که آئودی بتواند بخش بزرگی از بازار را به سمت خود بکشاند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها