|
کدخبر: 309333

بازار خودرو تخت گاز رفت + جدول قیمت

افزایش قیمت ارز معمولاً به عنوان یکی از عوامل مهم در تاثیر بر بازار دلار مطرح است. در واقع، افزایش قیمت ارز ممکن است باعث افزایش قیمت دلار نسبت به ارزهای دیگر شود، زیرا ارزهای دیگر نسبت به دلار ارزش خود را از دست می‌دهند.

خودرو بازار خودرو تخت گاز رفت + جدول قیمت

همچنین، افزایش قیمت ارز ممکن است باعث افزایش تقاضا برای دلار شود، زیرا بسیاری از کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری هستند، به دنبال دلار به عنوان یک ارز پایه هستند. با این حال، تاثیر افزایش قیمت ارز بر بازار دلار به شدت وابسته به شرایط اقتصادی و سیاسی جهان است و نمی‌توان به طور قطعی پیش‌بینی کرد که چگونه این تاثیرات خواهند بود.

خودرو-اینفو

با بالا رفتن قیمت دلار در روزهای اخیر قیمت ها در بازار خودرو هم افزایشی شد. در بازار خودروهای ایرانی قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۵ میلیون تومان گران شد قیمت پژو پارس، تارا اتوماتیک نیز همین مقدار رشد داشت ۲۰۷ دنده ای و دنا پلاس اتوماتیک و همچنین هایما رشد ۱۰ میلیونی داشتند اما رانا پلاس ۱۵ میلیون تومان ارزان شد همچنین قیمت پژو ۲۰۶ نیز رشد ۵ میلیونی داشت در خودروهای سایپا نیز شاهین ۱۰ میلیون گران شد تیبا ۲ و صندوق دار رشد ۵ میلیونی داشتند قیمت کوییک دنده ای و اتوماتیک نیز ۵ میلیون تومان گران شد.

خودرو-اینفو۱

منبع: باما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها