|
کدخبر: 309317

شاسی بلند پرطرفدار گران شد + جدول قیمت

بازار خودروی فیدلیتی در ایران در سال‌های اخیر به دلیل قیمت پایین و کیفیت قابل قبول، جذابیت بیشتری برای خریداران خودرو داشته است. این خودروها از کشور چین وارد می‌شوند و در برخی از شهرهای ایران، نمایندگی‌های فروش آن‌ها وجود دارد. با این حال، با توجه به اینکه فیدلیتی یک برند نامشهور در ایران نیست، برخی از خریداران این خودروها را از لحاظ قطعات یدکی و خدمات پس از فروش، مشکل دارند.

خودرو شاسی بلند پرطرفدار گران شد + جدول قیمت

همچنین، با توجه به اینکه این خودروها در برخی موارد با مشکلات فنی مواجه می‌شوند، تعمیر و نگهداری آن‌ها نیز ممکن است به چالش برانگیزد. به هر حال، با توجه به قیمت پایین و مزایای دیگری که این خودروها دارند، بازار خودروی فیدلیتی در ایران همچنان جذابیت خود را حفظ کرده است.

در بازار امروز خودرو قیمت فیدلیتی پرایم هفت نفره مدل ۱۴۰۲ روز گذشته با رشد ۱۰ میلیون تومانی ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون شد فیدلیتی ۵ نفره هم با همین مقدار رشد ۱ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان شد همچنین قیمت فیدلیتی هفت نفره مدل ۱۴۰۱ در بازار خودرو ۱ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان قیمت خورد که رشد ۱۰ میلیونی داشت شاسی بلند مونتاژی ۵ نفره فیدلیتی مدل ۱۴۰۱ هم به ۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان رسید.

 

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پرایم پنج نفره ۱۴۰۰  صفر  ۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پرایم پنج نفره ۱۴۰۱  صفر  ۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پرایم پنج نفره ۱۴۰۲  صفر  ۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پرایم پنج نفره ۱۴۰۲ صفر(نمایندگی) ۱,۱۲۳,۵۰۰,۰۰۰
پرایم هفت نفره ۱۴۰۰  صفر   ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پرایم هفت نفره ۱۴۰۱  صفر   ۱,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پرایم هفت نفره ۱۴۰۲  صفر  ۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پرایم هفت نفره ۱۴۰۲ صفر(نمایندگی) ۱,۱۴۸,۸۰۰,۰۰۰

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها