|
کدخبر: 286504

تسویه آنی خلافی خودرو از طریق سامانه آیتول

آیتول سرویس استعلام و پرداخت خلافی خودرو را با قابلیت مشاهده و پرداخت آنی جرایم راهنمایی و رانندگی ارائه کرده است.

خودرو تسویه آنی خلافی خودرو از طریق سامانه آیتول

خدمت استعلام و پرداخت خلافی خودرو در کنار سایر خدمات آیتول و در راستای تحقق وعده این برند که پاسخ به تمام دغدغه­های خودرویی مالکان خودرو است، با امکان پرداخت به صورت تجمیعی یا انتخابی به کاربران آیتول ارائه شده است.

تسویه حساب سریع، مشاهده جزییات خلافی، امکان پرداخت موردی جرایم و پرداخت جرایم بدون نیاز به کد سخا از مهمترین ویژگی­های خدمت استعلام و پرداخت خلافی در آیتول است.

کاربران آیتول همچنین می‌توانند با فعال کردن قابلیت اشتراک اطلاع­رسانی آیتول از سررسید تمام بدهی­های خودرویی خود اعم از خلافی خودرو، عوارض آزادراهی، عوارض سالیانه، طرح ترافیک و موعد بیمه شخص ثالث خودرو به طور دقیق مطلع شوند.

استعلام خلافی خودرو در آیتول به سه روش، استعلام از طریق کدملی و موبایل، استعلام از طریق شماره پلاک و استعلام با شناسه قبض کاربر صورت می‌گیرد و جزئیات کامل جرائم به همراه تک تک خلافی­ها بعد از احرازهویت قابل مشاهده است.

همچنین کاربران با شارژ کیف پول آیتول، امکان پرداخت خودکار تمام بدهی­های مربوط به خودرو را داشته و به این ترتیب طی سال، مشمول جریمه دیرکرد یا توقیف خودرو نمی­شوند.

استعلام خلافی در آیتول با توجه به همکاری رسمی آیتول و پلیس راهور و همچنین اتصال سامانه آیتول به سامانه اجراییات پلیس راهور، کاملاً به‌روز بوده و مبلغ خلافی پرداخت شده، به صورت آنی از سامانه پلیس راهور حذف خواهد شد.

تعرفه استعلام خلافی خودرو در آیتول بر اساس کارمزد سامانه‌ پلیس راهور و به مبلغ 5200 تومان بوده که آیتول هیچگونه دخل و تصرفی در تعیین آن ندارد.

آیتول به عنوان پلتفرم یکپارچه خدمات خودرویی، خدمات کاربردی بسیاری همچون تمدید و خرید بیمه بدنه ، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، عوارض سالیانه خودرو، پرداخت عوارض آزادراهی و... را در بستر وبسایت و اپلیکیشن خود ارائه کرده است که با فرآیندهای سریع و نوآورانه پاسخگوی نیاز کاربران است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها