|
کدخبر: 277451

تولید محصولات این کارخانه افزایش یافت

سایپا در ابتدای آبان سال جاری با تولید ۲۵۳ هزار و ۷۶۲ دستگاه خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تولید ۲۴۷ هزار و ۶۹۹ دستگاه خودرو به میزان ۶ هزار و ۶۳ دستگاه بیشتر تولید کرده است.

گروه خودروسازی سایپا در مهرماه امسال ۳۹ هزار و ۲۷۲ دستگاه خودرو تولید کرد که در مقایسه با مهر سال گذشته با تولید ۳۳ هزار و ۶۶۳ دستگاه خودرو، افزایش ۵ هزار و ۶۰۹ دستگاهی را در کارنامه سایپا رقم زد.

همچنین گروه سایپا در مهرماه بر اساس تقویم کاری از میانگین تولید روزانه هزار و ۸۷۰ دستگاه عبور و در اول آبان موفق به ثبت رکورد تولید هزار و ۹۲۴ دستگاه شد.

علاوه بر این در راستای برنامه افزایشی تولید که به دستور مدیرعامل گروه در دستور کار قرار گرفت، شرکت بن رو در مدت زمانی حدود ۷ ماه موفق به ثبت رکورد تولید سال قبل شد. بر همین اساس سایت تولیدی بن رو که تولید وانت سایپا ۱۵۱ را در دستور تولید دارد، توانست از کل تولید سال گذشته عبور کرده و بالغ بر ۲۳ هزار و ۴۵۰ دستگاه وانت ۱۵۱ تولید کند.

این گزارش می‌افزاید: روند افزایشی تولید خودروی شاهین همچنان ادامه داشته و با تولید بیش از ۱۶ هزار دستگاه تا پایان مهر، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با تولید ۱۲ هزار دستگاه، افزایش ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها