|
کدخبر: 268416

جای خالی این خودروی محبوب در دومین قرعه کشی سامانه یکپارچه

ایران خودرو از بسته محصولاتی خود برای جدیدترین طرح های فروش خود رونمایی کرد.

بررسی محصولاتی که قرار است ایران خودرویی ها در دومین مرحله از فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه کنند نشان می دهد این خودروساز برنامه ای برای عرضه رانا پلاس تدارک ندیده است.

در حالی خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص قصدی برای فروش خودروی یاد شده ندارد که پیش تر و در اولین فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه این خودروها در میان محصولات عرضه شده ایران خودرویی ها جایی برای خود دست و پا کرده بودند.

اما این بار آبی های جاده مخصوص به رغم اینکه ۱۱ محصول خود را برای عرضه در قالب های فروش فوق العاده و پیش فروش به خط کرده اند جایی برای رانا پلاس در این طرح های فروش در نظر نگرفته اند.

پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو پارس سال، پژو ۲۰۷ دو رنگ (سقف قرمز) با گیربکس اتوماتیک، تارا با گیربکس اتوماتیک و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک پنج خودرویی است که در طرح فروش فوق العاده از سوی ایران خودرویی ها عرضه می شود.

در حال حاضر پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه ای، پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و سقف شیشه ای، پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک و سقف قرمز، پژو پارس سفارشی (ELX) با موتور XU۷P، پژو پارس سفارشی با موتور XU۷P، سمند سورن پلاس، دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس ۶ سرعته دستی و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک را برای عرضه در طرح پیش فروش خود در نظر گرفتند.

اما عرضه نشدن رانا پلاس در دومین عرضه خودرو از مسیر سامانه یکپارچه در حالی رقم خورده که این خودروساز بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت کدال سازمان بورس در فروش رانا ( با توجه به توقف تولید رانا معمولی این خودروساز در حال حاضر تنها تولید رانا پلاس در دو مدل رانا پلاس معمولی و رانا پلاس با سقف شیشه ای و گیربکس دستی ۶ سرعته را در برنامه خود دارد) تا پایان فصل بهار ۱۴۰۱ شاهد رشدی حدود ۱۰۱۵ درصدی به نسبت مدت مشابه سال گذشته را در کارنامه خود ثبت کرد. پیش بینی می شد آبی های جاده مخصوص با توجه به ثبت این رکورد قصد تداوم آن را داشته باشند اما به طور ناگهانی این خودرو را از لیست محصولات عرضه شده در دومین فروش خودرو در سامانه یکپارچه کنار گذاشتند.

منبع: اکو ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها