|
کدخبر: 260774

خبر مهم رییس سازمان استاندارد درباره واردات خودرو

رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: خودرو با استانداردهای تعیین شده وارد کشور می‌شود.

خودرو خبر مهم رییس سازمان استاندارد درباره واردات خودرو

مهدی اسلام پناه روز یکشنبه در نشستی با استاندار خوزستان در اهواز بیان کرد: دولت با واردات خودرو موافقت کرده و حتما واردات خودرو با دستورالعمل و استانداردهای تعیین شده وارد کشور شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به طرح مردمی سازی یارانه‌ها نیز گفت: این طرح در دولت مردمی سیزدهم در حال اجرا است و سازمان‌ ملی استاندارد ایران با اطمینان بخشی و کیفیت بخشی کالاها در این راستا گام بر می‌دارد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران ادامه داد: هر نظارتی در حوزه‌های مربوطه و کیفیت در برنامه‌های تعیین شده انجام می‌گیرد.

اسلام پناه گفت: کیفیت بخشی مناسبی از جهت ساختاری و مصرف  کالا برای مردم در طرح مردمی سازی یارانه‌ها در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران بیان کرد: ملاقات با مقامات استانی و مردم و بازدید از بنادر برای تسهیل واردات کالای اساسی و رسیدگی به مسایل گمرکات و بنادر از جمله اهداف من برای سفر به خوزستان است.

استاندار خوزستان نیز گفت: خوزستان یک استان‌ مهم است و زیر ساخت‌های آن باید متناسب با فعالیت‌هایی که در این استان انجام می‌شود باشد.

صادق خلیلیان با بیان اینکه یکی از این زیرساخت‌ها مربوط به راه‌های خوزستان است افزود: نیازمند توسعه و تکمیل راه‌های استان هستیم تا ایمنی لازم را برای حمل و نقل و مسافر داشته باشیم.

وی ادامه داد: در اجرای طرح عدالت محور توزیع یارانه‌ها توسعه زیرساخت‌ها بسیار مهم است.

خلیلیان بیان کرد: کالا و خدمات در خوزستان باید از استاندارد و کیفیت لازم برخوردار باشد تا مردم در آرامش امکان استفاده از خدمات را داشته باشند.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران روز یکشنبه برای بررسی وضعیت ترخیص و واردات کالا از بندر امام(ره) و نشست با برخی مسوولان خوزستان به این استان سفر کرده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها