|
کدخبر: 259414

خبر خوب برای ماشین بازان / در شهر آفتاب، رایگان دریفت بکشید!

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گفت: برای ورود بازدیدکنندگان محترم از چهارمین نمایشگاه خودرو تهران ورودی نخواهیم گرفت و بازدید برای عموم آزاد و البته رایگان است.

خودرو خبر خوب برای ماشین بازان / در شهر آفتاب، رایگان دریفت بکشید!

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در نشست خبری صبح روز دوشنبه در خصوص برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو تهران گفت : آنچه که امروز در کشور ما شاهد آن هستیم، خلع کار تخصصی در حوزه نمایشگاهی است چرا که این حوزه در دنیا به عنوان یک صنعت مهم شناخته می شود.

تقدسی نژاد گفت : نمایشگاه تخصصی می تواند دستاوردهای تولیدکنندگان را به خوبی به دید عموم مردم بگذارد و این اتفاق نیاز به رویکرد حرفه ای داشته و باید متناسب با استانداردهای روز دنیا هماهنگ شود.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو تهران گفت : برای این نمایشگاه نیز که بعد از ۵ سال قرار است برگزار شود، اقدامات خوبی صورت گرفته و مجری برگزاری نیز تلاش های خوبی کرده است. لازم است برای نمایشگاه خودرو تهران تغییراتی ایجاد شود. اشتباهات گذشته تکرار نخواهد شد چرا که هدف ما برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه خودرو تهران است.

تقدسی نژاد افزود : یکی از اعتراضاتی که در گذشته انجام میشد موضوع رفاهی و تردد بوده است. هماهنگی برای دسترسی راحت تر مردم انجام شده و برخی از راه ها اصلاح شده است تا مردم دسترسی راحت تری به نمایشگاه شهر آفتاب داشته باشند.

مدیر عامل نمایشگاه شهر آفتاب ادامه داد : یکی دیگر از موضوعات در حال پیگیری، حذف عوارضی تهران است و جلساتی با حضور مسئولین مربوطه انجام شده و همگی با حذف عوارضی مسیر نمایشگاه شهر آفتاب موافق هستند.

وی گفت : قراردادهایی با شرکت های تهیه و توزیع غذا انجام شده تا بازدیدکنندگان برای تهیه آن دچار مشکل نشوند. از فضاهایی که در نمایشگاه موجود بوده در دوره های گذشته به خوبی استفاده نشده تا بازدیدکنندگان از جنبه های تفریحی نمایشگاه نیز بهره ببرند. برنامه ریزی برای دریفت انجام شده تا مخاطبین از ورود به نمایشگاه لذت بیشتری ببرند.

تقدسی نژاد در پایان افزود: برای ورود بازدیدکنندگان محترم از چهارمین نمایشگاه خودرو تهران ورودی نخواهیم گرفت و بازدید برای عموم آزاد و البته رایگان است.

منبع: میهن صنعت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها