|
کدخبر: 257409

واردات مشروط خودرو؟ / به شعور مردم احترام بگذارید

رشیدی کوچی از مشروط شدن واردات خودرو در تصویب کلیات موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام انتقاد کرد.

خودرو واردات مشروط خودرو؟ / به شعور مردم احترام بگذارید

جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس نوشت:

مشروط کردن واردات خودرو به صادر کردن آشغال‌های مونتاژکاران داخلی(خودروهای با تکنولوژی ۳۰ سال قبل)، تنها یک جوک خنده‌دار است. لطفا برای شعور مردم احترام قائل شوید.

نماینده مجلس : واردات مشروط خودرو ؟ جوک خنده‌دار است ، لطفا به شعور مردم احترام بگذارید

در مصوبه مجلس در خصوص واردات خودرو، این موضوع به صادرات خودرو ، قطعه و خدمات نیروی محرکه مشوط شده است. مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از جنجال های فراوان شب گذشته ، کلیات این طرح را تصویب کرد. جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس پیش از این در روز چهام اردیبهشت گفته بود: منتظریم ببینیم وزیر صمت، پایان اردیبهشت و پس از پایان زمان مصوبه قبلی سران قوا چه خواهد کرد. بنده به وزیر صمت اعلام کرده‌ام که اگر پایان اردیبهشت، واردات خودرو انجام نشود، به طور قطع به صورت جدی روی استیضاح او کار خواهم کرد و این موضوع را به سرانجام می‌رسانم»

منبع: خبر آنلاین
  • سلیمان سلطانی ارسالی در

    محصولات خودرو ساز ها اگر کیفیت داشت چه نیازی به واردات بود، بی کیفیت خودروهایی داخلی باعث این همه کشته در جاده هاست پس بیشترین از این با اعصاب مردم بازی نکنید لطفا

  • ج ف بسیجی ارسالی در

    با سلام خدمت شما عزیزان و نماینگان عزیز ای کاش از همان روزهای اولیه که خودرو ساز ان نوزاد بودند حمایت نمی کردید این کودک ناقص است هنوز که هنوزه حمایت میشه و حتی در واردات خودرو از یک طرف تعرفه بالا ی خ ودرو های وارداتی از طرف دیگر وان کم بهره انرژی کم بها و از طرفی هم جنس بنجول با قیمت گزاف پراید ازرده خارج حلبی ۲۰۰ میلی ون تومن یعنی سه تا پراید ارزش یک انسان م ن نمیگویم صنهت خودرو سازی برچیده شود می گویم تا کی حمایت به اشخاصی که فقط به فکر خودشان هستن کاش به جای این همه هدر رفت سرمایه و ضربه زدن به حیثیت نظام در بخشی از این سرمایه را در کشورهای دیگر سرمایه گذاری میکردیم بیش از ده سال با ماشین مدل ۷۹ در حال رفت و امد هستم هنوز نتوانستم ماشین بخرم فقط ادامه حمایت جیب یک دلال ر ا پر کردن هستو مردم فقیر در رنج بیاید یک مقدار تعرفه را بیارید پایین یک مقدارهم وارد کنید تا یکبار بازار به تعادل برسد و قتی قیمت کارخانه به قیمت واقعی رسید وارد ات را کم کنید بازار را به تعادا برسانید شما اینقدر قیمت ماشینها رو بردید بالا حا لا هم شرط می زارید چگونه قیمت میاد پایین انقلاب مال پا برهنگان نیست مال دلالها ش ده

  • صادق ارسالی در

    الحق‌مردم‌چقدر‌ذلیل‌وبدبخت‌‌شده‌اند‌چندر‌قاض‌‌یاران‌معیشتی‌‌وچندر‌قاض‌یارانه‌بنزین‌وچندر‌قاض‌دیگریارانه‌نقدی‌به‌‌متکدیان‌هم‌اینطور‌کمک‌نمی‌کنند‌.

  • ناشناس ارسالی در

    خجالت نمیکشند فکر کردن ما نفهمیم شرطی میزارن ک عملی نشه

  • آریا ارسالی در

    مگه تو این مملکت مردم همچین موقع هایی حس اب میشن،مردم فقط موقع انتخابات و راهپیما یی ها مهم میشن در سایر مواقع این باند ها ی مافیایی قدرت هستند که تصمیم گیر نهایی هستند.

  • علی ارسالی در

    وقتی که پراید 200 را رد کرده چرا مجمع مش روط میکنه واردات خود رو را ,آیا قراره پر اید صادر کنیم یا تیباو غیره بله مجمع بد جوری تصمیم گرفت بخدا قسم روزی منفور خوا هند شد که نمیگذارند ملت در آسایش باشند م گر اینکه رهبر معظم ورود کنند.

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت خدا بر اول و آخرتان!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها